• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності))

Завершена

5 852 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 262.00 UAH
Номер: 8719c555d4604fa8836bf19695ff5ee6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-31-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.08.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 31.08.2021 13:26 - 22.09.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.08.2021 № 378 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби 31.08.2021 № 378 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-01-13-001321-b, 13.08.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 50) 033-71-07, shkliar.olexii@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору та додаткової угоди до нього законодавству – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору та додаткової угоди до нього законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 13.01.2021 № 16, зі змінами від 01.03.2021; тендерна пропозиція учасника ФОП Випущенко Людмила Миколаївна; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 22.03.2021 № 10 та від 01.07.2021 № 111; скарги учасників до органу оскарження від 04.02.2021 № UA-2021-01-13-001321-b.c1, від 25.02.2021 № UA-2021-01-13-001321-b.b2, від 01.04.2021 №UA-2021-01-13-001321-b.c3, від 18.05.2021 № UA-2021-01-13-001321-b.c4 та UA-2021-01-13-001321-b.c5; рішення органу оскарження від 17.02.2021 № 2943, від 11.03.2021 № 4762, від 15.04.2021 № 8080, від 08.06.2021 № 12871 та № 12873, повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2021; договір про закупівлю товарів від 21 липня 2021 року № 74 Т на суму 3757240,80 грн. (з ПДВ), укладений з ФОП Марченко Віта Олександрівна; додаткові угоди до вищевказаного договору від 21.07.2021 № 1, від 23.07.2021 № 2 та від 12.08.2021 № 3. В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював індикатор ризику RISK-2-15 «Закупівля товарів та послуг у одного учасника». Так, згідно опису вищевказаного індикатора ризику «Замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі». В той же час, відомості веб-потралу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі: • «15820000 – 2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів» за UA-2021-01-14-000840-c, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 35 Т на суму 562755,42 грн; • «15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (повидло яблучне першого гатунку, стерилізоване (без консервантів), фрукти насіннячкові сушені вищого ґатунку, виноград сушений (ізюм))» за UA-2021-01-16-000234-c, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 34 Т на суму 1272618,90 грн; • «15420000-8 - Рафіновані олії та жири (олія соняшникова рафінована)» за UA-2021-01-13-006515-a, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 33 Т на суму 707534,10 грн; • «15550000-8 Молочні продукти різні (сметана не нижче 15% жирності)» за UA-2021-01-14-000631-b, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 26 Т на суму 1202988,30 грн; • «15830000-5 - Цукор і супутня продукція (мед натуральний)» за UA-2021-01-15-001559-c, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 25 Т на суму 318992,52 грн. В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював індикатор ризику RISK-2-10 «Відхилення більше двох тендерних пропозицій під час закупівлі товарів та послуг». Так, згідно опису вищевказаного індикатора ризику «Під час проведення відкритих торгів на закупівлю товарів та послуг, вартість яких перевищує 133 тис. євро, відхилено дві і більше тендерні пропозиції». Моніторингом встановлено, що відомості веб-потралу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД» та ПП «БІЛОЦЕРКІВСЬКА АГРОПРОМИСЛОВА ГРУПА» відхилено та не допущено до електронного аукціону. Замовником укладено договір про закупівлю товарів від 21 липня 2021 року № 74 Т на суму 3757240,80 грн. (з ПДВ) з ФОП Марченко Віта Олександрівна.
Період усунення порушень: 21.09.2021 15:23 - 25.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.09.2021 15:23