-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру))
Завершена
12 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 500.00 UAH
Номер:
ef9c134f3c394dfa83183bb2c2ee7a52
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2021 00:00
Період моніторингу:
26.08.2021 16:29 - 17.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.08.2021 № 367
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
26.08.2021 № 367
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-01-13-001583-c, 13.08.2021, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору та додаткової угоди до нього законодавству – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору та додаткової угоди до нього законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 13.01.2021 № 15, зі змінами від 01.03.2021; тендерна пропозиція учасника ФОП Випущенко Людмила Миколаївна; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 22.03.2021 № 9 та від 01.07.2021 № 110; скарги учасників до органу оскарження від 04.02.2021 № UA-2021-01-13-001583-c.c1, від 25.02.2021 № UA-2021-01-13-001583-c.b2, від 01.04.2021 № UA-2021-01-13-001583-c.c3, від 18.05.2021 № UA-2021-01-13-001583-c.c5 та UA-2021-01-13-001583-c.c6; рішення органу оскарження від 17.02.2021 № 2944, від 09.03.2021 № 4407, від 15.04.2021 № 8081, від 08.06.2021 № 12870 та № 12874, повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2021; договір про закупівлю товарів від 21 липня 2021 року № 75 Т на суму 7700000,00 грн. (з ПДВ), укладений з ФОП Випущенко Людмила Миколаївна; додаткові угоди до вищевказаного договору від 23.07.2021 № 1 та від 11.08.2021 № 2.
В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював індикатор ризику RISK-2-15 «Закупівля товарів та послуг у одного учасника».
Так, згідно опису вищевказаного індикатора ризику «Замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі». В той же час, відомості веб-потралу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі:
• «15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності))» за UA-2021-01-13-001321-b, договір про закупівлю товарів від 21 липня 2021 року № 74 Т на суму 3757240,80 грн;
• «15820000 –2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів» за UA-2021-01-14-000840-c, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 35 Т на суму 562755,42 грн;
• «15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (повидло яблучне першого гатунку, стерилізоване (без консервантів), фрукти насіннячкові сушені вищого ґатунку, виноград сушений (ізюм))» за UA-2021-01-16-000234-c, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 34 Т на суму 1272618,90 грн;
• «15420000-8 - Рафіновані олії та жири (олія соняшникова рафінована)» за UA-2021-01-13-006515-a, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 33 Т на суму 707534,10 грн;
• «15550000-8 Молочні продукти різні (сметана не нижче 15% жирності)» за UA-2021-01-14-000631-b, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 26 Т на суму 1202988,30 грн;
• «15830000-5 - Цукор і супутня продукція (мед натуральний)» за UA-2021-01-15-001559-c, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 25 Т на суму 318992,52 грн.
Період усунення порушень:
16.09.2021 14:37 - 22.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2021 14:37