-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з інформаційно-технічної підтримки та доопрацювання програмного забезпечення групи підсистем у складі Інформаційної Системи Єдиних та Державних реєстрів
Завершена
20 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 204 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 204 000.00 UAH
Номер:
bbf264781ac84b97b9e33c67b6d871b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 12:05 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-01-13-005944-a 13.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЙКЮЖНІ», ТОВ «ВЕСТЕР» та ТОВ «ДЕВОПС КОНСАЛТИНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Національні інформаційні системи» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 13.01.2021 № 6 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЙКЮЖНІ» (далі – ТОВ «АЙКЮЖНІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТЕР» (далі – ТОВ «ВЕСТЕР») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕВОПС КОНСАЛТИНГ» (далі – ТОВ «ДЕВОПС КОНСАЛТИНГ»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021, договір про надання послуг від 23.03.2021 № КІ-40026988/172560, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель від 05.05.2021.
Період усунення порушень:
14.05.2021 13:17 - 20.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2021 13:17
Запити/Пояснення
Номер:
58b9cb3bcae14f66a8fb6bf2d80ec097
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з інформаційно-технічної підтримки та доопрацювання програмного забезпечення групи підсистем у складі інформаційної Системи Єдиних та Державних реєстрів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-13-005944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
828f5b8cf7c64d40b9d95bae287fed67
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
05.05.2021 16:34
Опис:
Інформацію про закупівлю розміщено 13.01.2021 на сайті: https://nais.gov.ua/p/zakupivli
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені фахівцями замовника як такі, що дозволяють виконати моніторинг та аналіз запитів, які виникають при експлуатації Групи підсистем, усунути певні обмеження у користуванні функціями Групи підсистем, які не призводять до неможливості функціонування прикладного програмного забезпечення та виконати доопрацювання програмного забезпечення. Розрахунок очікуваної вартості додається окремим файлом.