• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту автошляхів

Завершена

399 968 877.93 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 999 688.78 UAH
Номер: 142e8ade23bf4af8836d42194992b275
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-18-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.06.2021 11:48 - 14.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.06.2021 № 374 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 17.06.2021 № 374 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-01-13-005896-a 13.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, katiii_kati@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення абзац 5 частини 1 статті 5, частину 12 статті 29, пункт 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 08.02.2021 № 08/02/2021/2.UA-2021-01-13-005896-a, зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД», КОНСОРЦІУМ «ЗА МАЙБУТНЄ», ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ЕЛІТПРОЕКТ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2021, договір від 17.05.2021 № 17/05-1, додаткові угоди від 17.05.2021 № 1 та № 2, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.03.2021 № 4367-р/пк-пз, від 05.04.2021 № 6920-р/пк-пз, від 27.04.2021 № 9243-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 07.06.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМУ «ЗА МАЙБУТНЄ» з підстав, зазначених у протоколі від 09.04.2021, зокрема: - не надано довідки від учасника процедури КОНСОРЦІУМУ «ЗА МАЙБУТНЄ» щодо кожного з учасників такого об’єднання про їх відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону № 922-VIII; - не надано копії антикорупційної програми та наказів на призначення уповноважених осіб з антикорупційних програм підприємства «ТОВ «М-БУД ГРУП», ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР», ТОВ «ГРАНІТ-001», які входять до об’єднання КОНСОРЦІУМУ «ЗА МАЙБУТНЄ»; - КОНСОРЦІУМОМ «ЗА МАЙБУТНЄ» розділено свою пропозицію на частини, що не передбачено умовами ТД та не передбачено надання декількох реєстрів складених за формою додатку 1 ТД. Однак, перевіркою підстав відхилення встановлено: 1) Відповідно до додатку 3 до ТД - у випадку якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі, для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним у статті 17 Закону № 922-VIII. В складі пропозиції КОНСОРЦІУМУ «ЗА МАЙБУТНЄ» містяться довідки на підтвердження відповідності вимогам, визначених у статті 17 Закону № 922-VIII, зокрема від 09.02.2021 № 29-1, яка видана ТОВ «Миколаівбудцентр», від 09.02.2021 № 10, яка видана ТОВ «М-буд груп», від 09.02.2021 № 45, яка видана ТОВ «Граніт-001». Таким чином, учасником КОНСОРЦІУМ «ЗА МАЙБУТНЄ» виконано умови додатку 3 до ТД в повній мірі. 2) Відповідно до частини ІІ додатку 3 до ТД Учасник торгів на виконання вимог статті 17 Закону № 922-VIII повинен надати таку інформацію, зокрема до довідки про відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону № 922-VIII, надати копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи та копію антикорупційної програми. В складі пропозиції КОНСОРЦІУМУ «ЗА МАЙБУТНЄ» міститься наказ про затвердження Антикорупційної програми від 01.02.2021 та антикорупційна програма КОНСОРЦІУМУ «ЗА МАЙБУТНЄ», чим виконано умови частини ІІ додатку 3 до ТД. Слід зазначити, що надання вищевказаних документів вимагалась учасником процедури закупівлі, надання наказів та антикорупційних програм окремо кожним підприємством, яке входить до об єднання не вимагалось. 3) Відповідно до пункту 1 частини ІІІ ТД тендерна пропозиція учасника повинна складатися з файлів, які містять наступні документи та інформацію, зокрема реєстру документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатка 1 до Документації. В складі пропозиції КОНСОРЦІУМУ «ЗА МАЙБУТНЄ» до кожного блоку документів надано реєстр пропозиції, чим виконано вимогу пункту 1 частини ІІІ ТД. Крім цього, відповідно до підпункту 12 пункту 1 частини ІІІ ТД - згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 до формальних помилок відносяться, зокрема подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII відхилено пропозицію учасника КОНСОРЦІУМУ «ЗА МАЙБУТНЄ», згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 09.04.2021, яка станом на дату відхилення (09.04.2021) відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII, у якої відсутні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону № 922-VIII та яка відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 5 Закону, а саме здійснення закупівлі за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Крім цього слід зазначити, що Замовником тричі розглядалась пропозиція КОНСОРЦІУМУ «ЗА МАЙБУТНЄ», чим порушено частину 12 статті 29 Закону № 922-VIII, оскільки Законом не передбачено можливості повторного розгляду тендерних пропозицій при проведенні відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Період усунення порушень: 05.07.2021 12:28 - 20.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.07.2021 12:28

Оскарження висновку в суді

Опис: 15.07.2021 департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради подано до суду Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель
Дата публікації: 15.07.2021 18:05

Запити/Пояснення