-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09120000-6 Газове паливо (природний газ)
КЕКВ 2274
Завершена
3 396 609.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 966.10 UAH
мін. крок: 1% або 33 966.10 UAH
Номер:
d52d68c5bf704476bed1e0a5fd667400
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-17-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2021 00:00
Період моніторингу:
17.03.2021 14:59 - 08.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2021 Одеса № 159
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 17.03.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.03.2021 № 159
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
17 UA-2021-01-13-005586-a 13.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДІНГ» встановлено порушення вимог статті 29 Закону через неправомірний її повторний розгляд.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 11 та 19 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до вимог про усунення порушень, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених нормою частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2021року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень до вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного закладу «Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій імені В.П. Чкалова» Міністерства охорони здоров'я України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом тендерного комітету
від 21.01.2021 № 5, вимоги про усунення порушення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» від 16.01.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗ ТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДІНГ»), протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДІНГ»
від 02.02.2021 № 6, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД»), протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» від 10.02.2021 № 8, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗДОБИЧ» (далі – ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ»), протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» від 12.02.2021 № 10, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 03.03.2021 № №4092-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» від 15.03.2021 № 15, протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ»
від 16.03.2021 № 16, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 10.02.2021 № 8 Замовник відхилив тендерну пропозиці ю ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» з підстав її невідповідності вимогам тендерної документації.
Так, за інформацією, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» 18.02.2021 подано скаргу до Органу оскарження щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, яку було прийнято до розгляду 23.02.2021. Рішенням Органу оскарження від 03.03.2021 № №4092-р/пк-пз Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» та рішення про визначення ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» переможцем процедури закупівлі.
На виконання вимог рішення Органу оскарження від 03.03.2021
№ №4092-р/пк-пз Замовник 10.03.2021 скасував своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» та рішення про визначення ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» переможцем процедури закупівлі. Разом з тим, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДІНГ», тим самим вчинено дії щодо повторного її розгляду, чим порушено вимоги статті 29 Закону.
Крім того, за результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій», чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
Разом з тим, встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
29.03.2021 15:50 - 13.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2021 15:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень.
29.03.21р. о 15-50 був розміщений висновок про наявність порушень законодавства.
Згідно ч.8. ст.8. Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
31.03.2021 року о 09:15 Замовник звернувся до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку з наступними запитаннями для роз’яснення:
Які саме вимоги статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» було порушено Замовником?;
- Яким чином (в який спосіб) Замовник повинен усунути вищевказане порушення?
Станом на 02.04.2021 року будь-яких роз’яснень стосовно змісту свого висновку від органу державного фінансового контролю не надходило.
Таким чином, Замовник повідомляє про неможливість усунення виявлених порушень зазначених в висновку.
Також, в розділі «Обязательство по устранению нарушений законодательства в области государственных закупок» зазначено:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених нормою частини першої статті 32 Закону.
Так, згідно ч.1. ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено –
Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
В даному випадку вважаємо за необхідне зазначити, що Замовник не має технічної можливості відмінити тендер у зв’язку з тим, що він вже відбувся, та за результатами якого вже укладений договір який виконується сторонами.
Дата публікації звіту:
02.04.2021 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
855d7d6900cf4757b0bfe761d7d70ed8
Назва:
ЗАПИТ за роз’ясненням змісту висновку та своїх зобов’язань, визначених у ньому
Дата опублікування:
31.03.2021 09:15
Опис:
29.03.21р. був розміщений висновок яким були встановлені порушення в сфері закупівель, а саме зазначено: «За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДІНГ» встановлено порушення вимог статті 29 Закону через неправомірний її повторний розгляд».
В інформації про результати моніторингу закупівлі зазначено: «Разом з тим, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДІНГ», тим самим вчинено дії щодо повторного її розгляду, чим порушено вимоги статті 29 Закону».
Але, в даному випадку вважаю за необхідне зазначити, що Замовник повторно не розглядав тендерну пропозицію ТОВ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДІНГ».
Під час виконання Рішення АМКУ №4092-р/пк-пз від 03.03.2021р., Замовник 10.03.21р. вимушений був скасувати пропозицію ТОВ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДІНГ» та одночасно повернути її на кваліфікацію.
На площадці ProZorro відсутня будь-яка відповідна інформація або документи стосовно повторного розгляду пропозиції ТОВ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДІНГ». Підставою для відхилення пропозиції даного учасника був лише один протокол №6 від 02.02.21р.
Згідно ч.8. ст.8. Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Запитання для роз’яснення:
- Які саме вимоги статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» було порушено Замовником?;
- Яким чином (в який спосіб) Замовник повинен усунути вищевказане порушення?