-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Двигуни та їх частини для автомобілів
Завершена
4 195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 875.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 875.00 UAH
Номер:
82c948c5e87c43089f3ca6d36d72c7d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-04-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2021 00:00
Період моніторингу:
04.11.2021 13:17 - 26.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.11.2021
№ 637
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2021 № 637.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-01-13-000379-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договорів про закупівлі, їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договорів про закупівлі, їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація
Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Автосвіт-В» (по лотах №№ 4 та 5) та ДП «АвтоМАЗ-Україна» (по лоту №4), тендерні пропозиції переможця ТОВ «Агрополіком» (по лотах №№1, 4 та 5), протоколи засідання тендерного комітету від 08.12.2021 року № 212 (по лоту №1), від 08.02.2021 року №№216, 217 та 2018 (по лоту №4) та від 08.02.2021 року №№ 219 та 220 (по лоту №5), повідомлення про наміри укласти договори від 08.02.2021 року (по лотах №№ 1, 4 та 5), договори про закупівлі від 19.02.2021 року № 19022021-1 (по лоту №1), від 19.02.2021 року № 19022021-2 (по лоту №4) та від 19.02.2021 року № 19022021-3 (по лоту №5), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.11.2021 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в пункті 4 розділу V тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок не віднесено перелік помилок, які визначені пунктами 1-12 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998.
Процедура закупівлі по лотах №№2, 3 та 6 автоматично відмінилась електронною системою закупівель, а саме, по лотах №№2 та 3 на підставі пункту 3 частини 2 статті 32 Закону - відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом та по лоту №6 на підставі пункту 1 частини 2 статті 32 Закону - подано для участі менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
18.11.2021 16:40 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2021 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом висновок про результати моніторингу розглянуто. За результатами розгляду прийнято рішення про взяття до уваги інформації викладеної у висновку та неухильного враховування під час подальшого розроблення тендерних документації необхідно вимоги ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначати в тендерній документації інформацію про формальні помилки відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/3499.
Дата публікації звіту:
25.11.2021 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
2f8051fb19774e46985884e456e43fae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2021 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Двигуни та їх частини для автомобілів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-13-000379-b), відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0540f3f1b10b4c11b5912c156095c938
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.11.2021 17:50
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Двигуни та їх частини для автомобілів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-13-000379-b), відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
ВІДПОВІДЬ
Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Щодо бюджетних призначень. Повідомляємо, що Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» закупівля товару «Двигуни та їх частини для автомобілів» здійснюється за власні кошти підприємства, про що було зазначено у річному плані за посиланням - https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-13-001310-a.
2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі закупівель, що здійснювалися у попередніх роках та наявної потреби.
3) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі закупівель, що здійснювалися у попередніх роках та аналізу цін на ринку.
Щодо оприлюднення зазначеної інформації на веб-сайті.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» є комунальним підприємством, а не бюджетною установою.
Таким чином, Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» не має статусу розпорядника бюджетних коштів.
Відповідно до положень пункту 4-1 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає. Крім того, як зазначалося, закупівля здійснюється за власні кошти підприємства, а тому положення пункту 4-1 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 в даному випадку не застосовуються.
Разом з тим, Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (https://skt.km.ua/content/show/52).
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.