• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Двигуни та їх частини для автомобілів

Завершена

4 195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 875.00 UAH
Номер: 82c948c5e87c43089f3ca6d36d72c7d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-04-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.11.2021 13:17 - 26.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 04.11.2021 № 637 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2021 № 637. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-01-13-000379-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договорів про закупівлі, їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договорів про закупівлі, їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Автосвіт-В» (по лотах №№ 4 та 5) та ДП «АвтоМАЗ-Україна» (по лоту №4), тендерні пропозиції переможця ТОВ «Агрополіком» (по лотах №№1, 4 та 5), протоколи засідання тендерного комітету від 08.12.2021 року № 212 (по лоту №1), від 08.02.2021 року №№216, 217 та 2018 (по лоту №4) та від 08.02.2021 року №№ 219 та 220 (по лоту №5), повідомлення про наміри укласти договори від 08.02.2021 року (по лотах №№ 1, 4 та 5), договори про закупівлі від 19.02.2021 року № 19022021-1 (по лоту №1), від 19.02.2021 року № 19022021-2 (по лоту №4) та від 19.02.2021 року № 19022021-3 (по лоту №5), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 17.11.2021 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в пункті 4 розділу V тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок не віднесено перелік помилок, які визначені пунктами 1-12 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998. Процедура закупівлі по лотах №№2, 3 та 6 автоматично відмінилась електронною системою закупівель, а саме, по лотах №№2 та 3 на підставі пункту 3 частини 2 статті 32 Закону - відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом та по лоту №6 на підставі пункту 1 частини 2 статті 32 Закону - подано для участі менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 18.11.2021 16:40 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2021 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом висновок про результати моніторингу розглянуто. За результатами розгляду прийнято рішення про взяття до уваги інформації викладеної у висновку та неухильного враховування під час подальшого розроблення тендерних документації необхідно вимоги ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначати в тендерній документації інформацію про формальні помилки відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/3499.
Дата публікації звіту: 25.11.2021 16:49

Запити/Пояснення