-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлюються безпосередньо учасником повині бути складені українською мовою
Завершена
3 499 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 497.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 497.50 UAH
Номер:
1a2930a26eaf46958a6af9157ebd0170
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
22.03.2021 16:22 - 13.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.03.2021 № 190
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 19.03.2021 № 190
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2021-01-13-001506-a 13.01.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПМВКП «Лан» встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання (припинення) договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік КП «Ремонтно-будівне шляхове підприємство» Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.01.2021 №2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного малого виробничо-комерційного підприємства «Лан» (далі – ПМВКП «Лан»), протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 03.02.2021 №10, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2021, договір поставки нафтопродуктів від 16.02.2021 №1 (далі – Договір), пояснення отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель від 01.04.2021 (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до підпункту 5.7. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Згідно частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Однак, переможець процедури закупівлі ПМВКП «Лан» не оприлюднив в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, в десятиденний термін з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 03.02.2021.
Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПМВКП «Лан» та уклав з ним договір про закупівлю від 16.02.2021 №1.
Період усунення порушень:
05.04.2021 14:30 - 20.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.04.2021 14:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведення моніторингу на закупівлю нафтопродуктів (ДК 021:2015:09130000-9 — Нафта і дистиляти) були виявлені порушення. Виявлені порушення неможливо усунути. Керуючись ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, за домовленістю двох сторін договір на поставку нафтопродуктів №1 від 16.02.2021 р. був розірваний достроково 07 квітня 2021 року.
Дата публікації звіту:
07.04.2021 16:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Усунуто шляхом розірвання Договору (додаткова угода №1 від 07.04.2021).
Дата публікації:
08.04.2021 13:24
Запити/Пояснення
Номер:
78b4e1f37cf34c868774ad85edee2772
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
29.03.2021 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2021-01-13-001506-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» Комунальним підприємством «Ремонтно-будівне шляхове підприємство» Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) оприлюднено процедуру, відповідно до якої укладено договір з ПМВКП "Лан" на поставку нафтопродуктів (ДК 021:2015:09130000-9 — Нафта і дистиляти) від 16.02.2021 за №1 на суму 3 160 500 грн. з ПДВ.
Частиною шостою статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Підпунктом 5.7 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання документів переможцем процедури закупівлі що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Аналізом документів, оприлюднених в електронній системі закупівель встановлено, що переможцем процедури закупівлі ПМВКП "Лан" не оприлюднено в установлений Законом десятиденний термін з дати оприлюднення в системі електронних закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю передбачених Законом документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію (пояснення), а саме:
- чому на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ПМВКП "Лан" із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель так як переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Номер:
6c08b38512cf4e96b7101e81d4789af5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.04.2021 15:55
Опис:
На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідні пояснення на Ваш запит. Комунальним підприємством «Ремонтно-будівне шляхове підприємство» Старокостянтинівської міської ради 13.01.2021 року була оприлюднена процедура закупівлі на поставку нафтопродуктів (ДК 021:2015:09130000-9 — Нафта і дистиляти). Для участі у процедурі було подано 2 пропозиції: ПМВКП «Лан» та Товариство з Обмеженою Відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ». При проведені аукціону переможцем було обрано ПМВКП «Лан». При розгляді тендерних пропозицій, які були подані Учасником не було підстав для їх відхилення. За результатами розгляду було прийняте рішення про визнання переможцем торгів ПМВКП «Лан» та повідомлення про намір укласти договір. 16.02.2021 р. з ПМВКП «Лан» був укладений договір на поставку нафтопродуктів (ДК 021:2015:09130000-9 — Нафта і дистиляти) на суму 3 160 500 грн. в т.ч. ПДВ. Документи , що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, які були зазначені в тендерній документації, були подані Учасником в тендерній пропозиції. В зв’язку з виявленням помилки, яку неможливо усунути, за домовленістю з учасником ПМВКП «Лан» договір №1 від 16.02.2021 р. на поставку нафтопродуктів буде розірвано.
Номер:
0f77d30d67204d478ce9250c5ffaffb3
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
01.04.2021 16:56
Опис:
Протокол до пояснення