• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код «45450000 –6 Інші завершальні будівельні роботи» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, поточний ремонт приміщення рентгенкабінету КНП КМР "Міська лікарня швидкої медичної допомоги "за адресою :м.Камянське ,вул.В.Чорновола,79)

Завершена

1 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер: 3cc86e3bab734025b90d8b0c49f458d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.03.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 24.03.2021 11:57 - 15.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 23.03.2021 № 137 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.03.2021 № 137 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2021-01-12-004937-a 12.01.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (код 01985854) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону, Наказу № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Старостін Степан Володимирович встановлено порушення вимог пунктів 1,2 частини першої статті 31 Закону. Крім того встановлено не опубліковання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих переможцем документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, чим порушено пункт 1 частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 16.03.2021 № 09-03/2021 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Старостін Степан Володимирович, протокол уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 03.02.2021 № 02-02, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 03.02.2021, договір підряду від 16.03.2021 № 09-03/2021, додаткові угоди до договору від 16.03.2021 №1 та від 19.03.2021 № 2. Моніторингом установлено, що перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у підпункті 2.1 пункту 2 розділу V тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ №710). Крім того моніторингом установлено, що в підпункті 3.4 пункту 3 розділу VІ тендерної документації Замовником визначено, що умови, включені до проекту договору про закупівлю, не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем процедури закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, про що у складі пропозиції учасником подається лист-згода. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості коригування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», ціна тверда. Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам та санітарним нормам. Згідно із Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів регламентується пунктом 6.2 цих Правил. Підпунктом 6.2.6 Правил визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н БД.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Так, відповідно до вимог розділу 5.3 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405 (зі змінами), визначення підрядником на стадії визначення ціни договору адміністративних витрат здійснюється на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, та завантаженості будівельної організації. Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що ФОП Старостін Степан Володимирович відповідно до реєстраційних документів є фізичною особою – підприємцем, не має будівельної організації, та відповідно до документів, які містяться у складі наданої їм тендерної пропозиції, - не має апарату управління. З огляду на зазначене ФОП Старостін Степан Володимирович не має підстав для нарахування у договірній ціні та в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми №КБ-2в адміністративних витрат. З урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою - підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті Мінрегіону України, адміністративні витрати при складанні договірної ціни фізичною особою - підприємцем не враховуються. Відповідно до тендерної пропозиції ФОП Старостін Степан Володимирович у договірну ціну увійшли адміністративні витрати у розмірі 9755,28 грн без урахування податків, чим завищено вартість тендерної пропозиції. Згідно із пунктом 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктів 5.2.1 та 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору (в т.ч. про наявність приміщення для зберігання матеріалів із зазначенням його площі, адреси) та копії документів, що підтверджують наявність у власності або у користуванні учасника приміщень. В тендерній пропозиції ФОП Старостін Степан Володимирович міститься довідка від 28.01.2021 № 24, де зазначений учасник повідомляє про наявність орендованого приміщення для зберігання матеріалів, площею 25 кв.м, за адресою: м. Кам’янське вул. Галини Романової, 4а. Проте в тендерній пропозиції ФОП Старостін Степан Володимирович міститься договір від 02.01.2020 № РС-02, укладений з ФОП Равіткін О.О. щодо оренди приміщення площею 25 кв.м за адресою м. Кам’янське вул. Галини Романової, 4а. Передача зазначеного приміщення в оренду підтверджена актом приймання передачі від 02.01.2020 року. Відповідно до пункту 1.5 договору визначено, що об’єкт оренди передається на строк з 02.01.2020 до 31.12.2020. Пунктом 3.1 зазначеного договору визначено цільове призначення та умови використання об’єкта оренди, а саме об’єкт оренди використовується у якості офісу. Пунктом 6.3.1 договору визначено, що орендар зобов’язується використовувати об’єкт оренди за цільовим призначенням. Одними із випадків припинення дії договору відповідно до пунктів 9.1.1 та 9.1.4 є закінчення строку договору оренди та використання орендарем об’єкту оренди не за цільовим призначенням. Пунктом 12.1 зазначеного договору визначено, що внесення змін та доповнень до цього договору оформлюється додатковими угодами до договору, які після підписання повноваженими представниками сторін складають його невід’ємну частину. Строк дії договору визначено пунктом 13.1, де зазначено, що цей договір вступає в дію з моменту його підписання і діє до 31.12.2020. Отже учасником ФОП Старостін Степан Володимирович на момент проведення зазначеної процедури закупівлі не підтверджено кваліфікаційний критерій відповідно до пункту 1 частини другої статті 16 Закону, визначений вимогами підпунктів 5.2.1 та 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації щодо наявності приміщення для зберігання матеріалів. Згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Проте Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Старостін Степан Володимирович та укладено договір підряду від 16.03.2021 № 09-03/2021. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пунктом 1 частини 16 статті 29 Закону визначено, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Замовником на порушення пункту 1 частини 16 статті 29 Закону в електронній системі закупівель не опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих переможцем документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Період усунення порушень: 05.04.2021 16:07 - 20.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.04.2021 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заходи неможливо виконати, тому що зобов’язання з обох сторін виконані в повному обсязі.
Дата публікації звіту: 09.04.2021 11:47