-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування
Завершена
396 760.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 983.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 983.80 UAH
Номер:
d5148d5bf9e7478f912f91f933a7a14a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-01-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.03.2021 00:00
Період моніторингу:
01.03.2021 13:54 - 24.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.03.2021
№147
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 01.03.2021 № 147
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-01-12-004717-a 12.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Кузів Світлани Миколаївни встановлено порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ліцею №7 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Кузів Світлани Миколаївни, протокол засідання тендерного комітету від 01.02.2021 №3, договір про закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів за бюджетні кошти від 12.02.2021 №14.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник в Додатку 1 до ТД на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагає від учасника торгів в складі пропозиції надати:
- Довідку в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі;
- копію договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що зазначається у довідці.
Учасник торів ФОП Кузів Світлана Миколаївна в складі своєї тендерної пропозиції надає додаткові угоди до договору від 11.02.2020 №49/2020/18, що зазначені в довідці, проте не надає в складі своєї тендерної пропозиції договір від 11.02.2020 №49/2020/18, що зазначений в довідці.
Відповідно до пункту 4.1 частини четвертої розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ФОП Кузів Світлани Миколаївни як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Період усунення порушень:
15.03.2021 13:21 - 30.03.2021 01:00
Дата публікації висновку:
15.03.2021 13:21
Запити/Пояснення
Номер:
a0e9a38c77ba4939babeb5c84416c56b
Назва:
Надання інформації про усунення порушення
Дата опублікування:
19.03.2021 10:22
Опис:
Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Г.Буковському.
У відповідь на зауваження Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області повідомляємо, що при визначенні переможця тендерний комітет Ліцею №7 Івано-Франківської міської ради перевірив достовірність всієї інформації наданої учасником процедури закупівлі ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів ) в Ліцеї №7 Івано-Франківської міської ради фізичною особою- підприємцем Кузів Світланою Миколаївною, в тому числі у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (вих.№ 10 від 25.01.2021р.).
Інформація про вказаних в довідці (вих.№ 10 від 25.01.2021р.) та стан виконання аналогічного договору №49/2020/18 від 11.02.2020р. та додаткових угод до цього договору (ідентифікатор укладеного договору UA-2019-12-03-000407-с-b3) розміщена в PROZORRO (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-03-000407-с). Виконання умов вище приведеного договору та додаткових угод відбувалось ФОП Кузів С.М. в 2020 році на базі їдальні Ліцею №7 і свої обов’язки по цих договорах ФОП Кузів С.М. виконала повністю, про що є відповідна інформація в PROZORRO.Крім того, в тендерній документації ФОП Кузів С.М. надала два позитивних відгуки про свою роботу щодо організації гарячого харчування учнів від адміністрації та батьківського комітету Ліцею №7 за період роботи в 2019-2020 роках.
ФОП Кузів С.М. працює в закладах громадського харчування 28 років,в тому числі 23 роки в конкретному закладі середньої шкільної освіти (зараз Ліцей №7),а як фізична особа-підприємець –більше 10 років, про що розміщена інформація в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід (вих.№5 від 25.01.2021р.)
При визначенні ФОП Кузів С.М. переможцем відкритих торгів після проведення аукціону тендерний комітет Ліцею №7 Івано-Франківської міської ради був повністю переконаний у наявності у Учасника ФОП Кузів С.М. кваліфікаційного критерію - досвіду виконання аналогічних договорів.
Ліцей №7 Івано-Франківської міської ради 12 лютого 2021 року заключив договір №14 з ФОП Кузів Світланою Миколаївною по наданню послуг з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій за бюджетні кошти у 2021 році. В період карантину, без будь-якої фінансової та іншої допомоги від державних органів, ФОП Кузів С.М. має можливість та утримує працівників їдальні,платить усі податки і готова згідно із ст.56 Закону України «Про освіту», ст.5 Закону України «Про охорону дитинства», іншими нормативно-правовими документами надавати учням пільгових категорій щоденне гаряче харчування. При підписанні договору №14 від 12.02.2021р. ФОП Кузів С.М. власноруч надала в тендерний комітет ксерокопію договору №49/2020/18 від 11.02.2020р.,сканкопію якого помилково не надала в своїй тендерній документації.
Розірвання договору №14 від 12.02.2021р. приведе до припинення харчування дітей із соціально малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей із багатодітних сімей,дітей з інвалідністю та інших учнів пільгових категорій (всього 10 категорій). У зв’язку з цим, на сьогодні немає можливості вжити заходів щодо розірвання договору №14 від 12.02.2021р. по наданню послуг з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій в Ліцеї №7 Івано-Франківської міської ради за бюджетні кошти у 2021 році.