• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер: f35a38630051407ca0fb155fb4a630e4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-26-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.02.2021 12:29 - 23.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.02.2021 № 170 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 26.02.2021 № 170 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 33 UA-2021-01-12-004447-a 12.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено порушення вимог п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення вимог ч. 11 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2021 року.Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-НАФТОКОМЕРЦ» (далі - Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.01.2021 № 5, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2021, договір від 18.02.2021 № 2.Перевіркою відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що ТД не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, що є порушенням пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. До того ж, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД.Так, Переможець у складі пропозиції не надав письмового погодження надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, чим не виконано вимоги ч. 6 Розділу VІ ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД. Отже, Замовник на порушення частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-НАФТОКОМЕРЦ» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД, та уклав з ним договір.Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень: 15.03.2021 16:12 - 30.03.2021 01:00
Дата публікації висновку: 15.03.2021 16:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На перше зауваження : «Перевіркою відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що ТД не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, що є порушенням пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.» Слід привернути увагу Держаудитслужби, що в дійсності умови ТД, містять розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» де у пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» потенційним Учасникам роз’яснено що: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.» Тобто Замовником було чітко виконано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тому зауваження Північного офісу Держаудитслужби у даному випадку не є доречними. На друге зауваження «До того ж, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД. Так, Переможець у складі пропозиції не надав письмового погодження надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, чим не виконано вимоги ч. 6 Розділу VІ ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД. Отже, Замовник на порушення частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-НАФТОКОМЕРЦ» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД, та уклав з ним договір. Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.» Необхідно Повідомити, що розглянувши пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-НАФТОКОМЕРЦ», Замовником було обрано Протоколом № 5 від 29.01.21р. переможцем даного Учасника як такого, що відповідає усім вимогам ТД, та в свою чергу жодним чином не порушено умови Закону, оскільки Учасником було надано усі документи та довідки, що відповідають вимогам ТД, так само як і на виконання вимоги ч. 6 Розділу VІ ТД, надано «Лист згоду» наступного змісту: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-НАФТОКОМЕРЦ” надає безумовну згоду з усіма умовами Тендерної документації Замовника.». Таким чином, Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-НАФТОКОМЕРЦ» надає згоду виконати всі умови Закупівлі, зокрема надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Також слід вказати, що, розділом Оцінка тендерної пропозиції ТД, підставою для Відхилення тендерних пропозицій визначено: Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; Відтак з огляду на наведений перелік підстав, пропозиція ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-НАФТОКОМЕРЦ» відповідає усім вимогам ТД, тому не підлягала відхиленню. Також необхідно вказати на відсутність вимог та скарг до АМКУ зі сторони інших Учасників Закупівлі, стосовно невідповідності пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-НАФТОКОМЕРЦ» та необхідності її відхилення. Таким чином, Замовником не було порушено частини одинадцятої статті 29 Закону, за відсутності порушень з боку ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-НАФТОКОМЕРЦ» при складанні пропозиції. Вимагаємо прийняти до уваги вищезазначені підстави, та вважати їх аргументованим запереченням до висновку, та в свою чергу повідомляємо про неможливість розірвання Договору №2 від 18.02.2021р., оскільки відповідно до умов даного Договору, а саме розділ 5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН, пункт 5.2.1. (Покупець має право) «Достроково розірвати цей Договір в односторонньому порядку у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши про це його у строк 5 (п’яти) робочих днів.». Проте, слід зазначити, що станом на ___ березня 2021 року Постачальником виконано всі зобов’язання поставки Товарів стосовно кількості, якості та своєчасності. Таким чином, у Замовника відсутні законні підстави для розірвання Договору. Також хочемо повідомити Північний офіс Держаудитслужби, про те, що метою діяльності НДГ ВОРЗЕЛЬ є навчальна, науково-дослідна, навчально-виробнича та інші види діяльності, які пов'язані з навчальним та навчально-інноваційним процесом у системі підготовки фахівців у НУБіП України, що в свою чергу пов’язано зі здійсненням посівної діяльності у агро-промисловій сфері, яка вимагає значної кількості пального при роботі важкої техніки на полях. Відсутність палива у підприємства фактично зупинить його діяльність, в зв’язку з чим, наше підприємство може понести значних матеріальних збитків, тому просимо прийняти аргументи заперечення.
Дата публікації звіту: 17.03.2021 10:27