-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів;учнів 5-11 класів пільгових категорій:діти- сироти, діти, позбавлені батьківської опіки, діти- напівсироти, діти ,батьки яких мобілізовані,загинули в зоні АТО, діти,внутрішнього переміщення осіб; учні 5-11 класів,які перебувають на інклюзивному навчанні;учні 5-11 класів з інвалідністю;учні 5-11 класів з малозабезпечених сімей ) на перше півріччя 2021 року
Завершена
4 238 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 193.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 193.90 UAH
Номер:
16cb6aaebbae4b6a94c948c43143cb09
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-02-10-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2021 00:00
Період моніторингу:
10.02.2021 14:03 - 04.03.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
82 UA-2021-01-12-003480-a 12.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Миронівське громадське харчування» установлено порушення вимог абзаців другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради Миронівського району Київської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Пилипко Г.В. від 12.01.2021 року № 2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Миронівське громадське харчування» (далі – ТОВ ««Миронівське громадське харчування»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.02.2021 № 18, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2020, договір про закупівлю від 15.02.2021 № 51, додаткова угода від 15.02.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 12.02.2021.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 додатка 4 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» учасники повинні надати довідку з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі: код згідно ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдальнь, або код згідно CPV: 55510000-8 – Послуги їдалень, послуги за яким надавалися або надаються протягом останніх 3/трьох/ років до дати подання тендерної пропозиції для не менше ніж 800 дітей, в не менше ніж п’яти навчальних закладах одночасно, протягом не менше ніж 60 календарних днів; документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (скан-копії оригіналу договору, відгук контрагента за аналогічним договором про якість наданих послуг з інформацією про назву та адресу контрагента, реквізитів, контактних осіб контрагента, кількість дітей, для яких надавалися послуги учасником, та строк надання таких послуг) (назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 1).
Водночас учасник ТОВ «Миронівське громадське харчування» на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 27.01.2021 № 2 (далі – довідка) та підтверджуючі документи, які не відповідають вимогам пункту 3 додатка 4 до тендерної документації, а саме:
за позиціями 1 та 2 довідки вказані договори від 25.01.2016 № 12 (строк надання та послуг становив з 25.01.2016 по 31.12.2016) та від 20.02.2017 № 62 (строк надання та послуг становив з 25.02.2017 по 31.12.2017) по наданим послугам, які надавались більше ніж у строк – протягом останніх 3/трьох/ років до дати подання тендерної пропозиції, зокрема до 27.01.2021, та в яких відсутня інформація про надання послуг в не менше ніж п’яти навчальних заклади одночасно;
за позиціями 3, 4, 5, 6 довідки вказані договори від 14.02.2018 б/н,
від 11.02.2019 № 44, від 28.08.2019 № 235 та 09.09.2019 № 2 по наданим послугам, в яких відсутня інформація про надання послуг в не менше ніж п’яти навчальних закладах одночасно, та документи, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів, зокрема відгуки контрагентів за аналогічними договорами не містять інформацію про кількість дітей, для яких надавалися послуги учасником, та строк надання таких послуг.
за позиціями 7 та 8 довідки вказані договори від 14.02.2020 б/н та
від 30.01.2020 № 37 до яких надано документи, що підтверджують факти виконання аналогічних договорів, зокрема відгуки контрагентів за аналогічними договорами в яких відсутня інформація про кількість дітей, для яких надавалися послуги учасниками, та строк надання таких послуг;
за позицією 9 довідки вказано договір від 10.08.2020 № 310, в якому відсутня інформація про надання послуг в не менше ніж п’яти навчальних закладах одночасно, та відсутній відгук контрагента за аналогічним договором про якість наданих послуг з інформацією про кількість дітей, для яких надавалися послуги учасником, та строк надання таких послуг.
Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ «Миронівське громадське харчування» не дотримався пункту 3 додатка 4 до тендерної документації Замовника та не підтвердив кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Однак, на порушення вимог абзаців другого та пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «Миронівське громадське харчування» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому пунктом 3 частини другої статті 16 Закону, та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
03.03.2021 18:23 - 19.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2021 18:23
Оскарження висновку в суді
Опис:
П/320/3310/21 від 26.03.2021
Дата публікації:
02.04.2021 11:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Миронівське громадське харчування»(надалі Учасник) на протязі багатьох років надає послуги з організації гарячого харчування пільгових категорій учнів загальноосвітніх навчальних закладів.(Всього 21 навчальний заклад ,з кількістю учнів – 1781 особа). Претензій,зі сторони батьків ,на якість харчування за всі роки не було.
12.01.2021 року Гуманітарним відділом,було оголошено відкриті торги по предмету закупівлі- Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів;учнів 5-11 класів пільгових категорій:діти- сироти, діти, позбавлені батьківської опіки, діти- напівсироти, діти ,батьки яких мобілізовані,загинули в зоні АТО, діти,внутрішнього переміщення осіб; учні 5-11 класів,які перебувають на інклюзивному навчанні;учні 5-11 класів з інвалідністю;учні 5-11 класів з малозабезпечених сімей ) на перше півріччя 2021 року Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень.
29.01.2021 року ,після проведеного аукціону, було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію від ТОВ «Миронівське громадське харчування».Після розгляду пропозицій ,уповноваженою особою,було прийнято ріщення про намір укласти договір з Учасником. Пропозиція ФОП Свистун Світлана Григорівна,не відповідала вимогам тендерної документації. Відхилення пропозиції Учасника, призвело б до відміни відкритих торгів, а це в свою чергу спонукало б до підриву навчального процесу в частині харчування учнів,яке не можливо було допустити.
Щодо ненадання Учасником довідки про кількість учнів,шкіл про які ідеться в висновку органу державного фінансового контролю надаємо відповідь:
В довідці № 2 від 27.01.2021 року,яку надав Учасник є копії аналогічно виконаних договорів та копії відгуків,які ж ми і надавали.
В колонці 3 довідки ,є вказана кількість дітей по кожному договору .(Скан копія довідки додається)
У 2019 році в липні місяці було створено Гуманітарний відділ,шляхом відокремлення навчальних закладів , які ввійшли до Миронівської територіальної громади. Було проведено окремо відкриті торги , Сектором освіти Миронівської РДА та Гуманітарним відділом виконавчого комітету Миронівської міської ради(кількість дітей відображена позиціями 5 та 6 довідки ) тому кількість дітей була розділена на двоє, а послуги надавалися Учасником одночасно. З січня місяця 2021 року до Миронівської територіальної громади приєднано всі села району,тому відкриті торги оголошено на всі школи разом на перше півріччя 2021 року ,(21 школа ,1781 дитина). Терміни проведення процедури займають деякий період часу, а договір підписаний до 30 травня 2021 року, тому потрібно зазначити, що розірвання договору призведе до зростання соціального напруження у суспільстві, оскільки на період проведення нової процедури закупівлі без безкоштовного харчування залишаться вразливі верстви населення, зокрема учні 1-4 класів, діти-сироти, діти позбавлені батьківської опіки, діти – напівсироти, діти, батьки яких позбавлені батьківського піклування, діти, батьки яких мобілізовані, загинули в зоні АТО, діти внутрішньо переміщених осіб, діти, що перебувають на інклюзивному навчанні, діти з інвалідністю та діти з малозабезпечених сімей.
Дата публікації звіту:
09.03.2021 11:53
Запити/Пояснення
Номер:
d040f40a200b439284b0890b7e26537d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.02.2021 08:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів;учнів 5-11 класів пільгових категорій:діти- сироти, діти, позбавлені батьківської опіки, діти- напівсироти, діти ,батьки яких мобілізовані, загинули в зоні АТО, діти, внутрішнього переміщення осіб; учні 5-11 класів,які перебувають на інклюзивному навчанні;учні 5-11 класів з інвалідністю; учні 5-11 класів з малозабезпечених сімей) на перше півріччя 2021 року» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-12-003480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7393350f4c33497b9243c4ede392df9c
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
12.02.2021 09:48
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.11.04р. «Про затвердження норм харчування у навчальних закладах», наказу Міністерства Економіки України № 265 від 01.08.2006 р. «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».