-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля для зберігання, горох фасований 1/1,0 кг
Завершена
1 231 778.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 158.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 158.89 UAH
Номер:
fb68b7c0dcf24d39b3961e013e3363dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-19-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2021 00:00
Період моніторингу:
19.07.2021 13:08 - 10.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.07.2021 № 366
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.07. 2021 № 366
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА/АБО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-01-12-000364-c 12.01.2021 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (ЄДРПОУ 02142282) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено розбіжності щодо визначення строку для укладання договору та порушення норм пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом вжиття заходів, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі Відділ освіти, Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-01-06-001663-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, ФОП Коновалова Світлана Петрівна та Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович, протокол уповноваженої особи по розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі від 04.02.202 № б/н, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 05.02.2021, Договір від 16.02.2021 № 22-ПХ/вт, Додаткова угода від 29.03.2021 № 1 до Договору від 15.02.2021 № 22-ПХ/вт, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 26.07.2021 через електронну систему закупівель, сторінка веб-сайту відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради https://pokrov.dnepredu.com/uk/news-711-1462/.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що умови Додатку 1 «Цінова пропозиція» до тендерної документації Замовника та пункту 2 розділу VI «РЕЗУЛЬТАТИ ТЕНДЕРУ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації мають розбіжності щодо врахування вимог частини другої абзаца першого частини шостої статті 33 Закону, а саме зазначене у пункті пункту 2 розділу VI «РЕЗУЛЬТАТИ ТЕНДЕРУ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації Замовника застереження, передбачене частиною другою абзаца першого частини шостої статті 33 Закону, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжено до 60 днів, у Додатку 1 «Цінова пропозиція» до тендерної документації Замовника відсутнє.
Окрім того, абзацем дванадцятим пункту 11 частини 1 статті 9 Закону передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. Відповідно до пункту 36 частини першої статті Закону Уповноважений орган – центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» 15 квітня 2020 року № 710 було затверджено перелік формальних помилок, який є вичерпним. Моніторингом установлено, що пунктом 2 розділу V тендерної документації Замовником установлено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які визначені Переліком формальних помилок, а також включено інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, які не входять до вказаного переліку, чим порушено норми пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
10.08.2021 16:15 - 27.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2021 16:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок моніторингу із зобов'язанням "З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що
свідчать про вжиття таких заходів." звітуємо про усунення порушень шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону.
Дата публікації звіту:
02.09.2021 08:53
Запити/Пояснення
Номер:
1cad609adcf14894b3855b8b567f3c5d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.07.2021 09:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Картопля для зберігання, горох фасований 1/1,0 кг» (ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-12-000364-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d6d2a1858f9d4b81a53519c08d14a3bd
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 23.07.2021 (процедура закупівлі № UA-2021-01-12-000364-c)
Дата опублікування:
26.07.2021 08:57
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 15.07.2021 №366 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради. Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі відділу освіти (далі – Замовник) ДК 021:2015 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Картопля для зберігання, горох фасований 1/1,0 кг) через електронну систему закупівель 23.07.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «…Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Предметом вищезазначеної закупівлі є Картопля для зберігання, горох фасований 1/1,0 кг у обсязі, необхідному для забезпечення харчування дітей в закладах освіти Покровського району міста Кривого Рогу. З метою забезпечення можливості закупівлі продукції провідним інженером-технологом АГГ відділу освіти була розроблена специфікація до предмета закупівлі та визначені кількісні показники. Специфікація розроблена з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до харчування дітей в закладах освіти та діючих стандартів з виробництва, кількісні показники визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Відповідно до специфікації та кількісних показників предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог таких документів: ДСТУ 4506:2005 Картопля продовольча. Технологія вирощування. Основні положення, ДСТУ 4993:2008 Картопля для промислового переробляння. Технічні умови, ДСТУ ЕЭК ООН FFV-31:2007 Картопля продовольча. Настанови щодо постачання і контролювання якості (ЕЭК ООН FFV-31:2001, IDT), ДСТУ ЕЭК ООН FFV-52:2007 Картопля рання та продовольча. Настанови щодо постачання і контролювання якості (ЕЭК ООН FFV-52:2001, IDT), ДСТУ ISO 2165-2002 Картопля продовольча. Настанови щодо зберігання (ISO 2165:1974, IDT), ДСТУ 7701:2015 Крупи горохові. Технічні умови, ДСТУ 4523:2006 Горох. Технічні умови; Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ;Закон України «Про дитяче харчування». Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідної продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах відділу; - проведення аналізу цін на відповідну продукцію з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та продуктових крамницях; - проведення аналізу середньостатистичних цін по регіону на відповідну продукцію за даними Держстату. Розмір бюджетного призначення розраховано виходячи з середніх цін на відповідну продукцію, очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах освіти замовника та норм споживання згідно з затвердженим примірним двотижневим меню. Посилання на сторінку власного веб-сайту відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://pokrov.dnepredu.com/uk/news-711-1462/, розміщене 12.01.2021). Уповноважені особи Тарасюк Інна, Грабазей Ольга