• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Картопля для зберігання, горох фасований 1/1,0 кг

Завершена

1 231 778.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 158.89 UAH
Номер: fb68b7c0dcf24d39b3961e013e3363dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-19-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.07.2021 13:08 - 10.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.07.2021 № 366 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.07. 2021 № 366 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № З/П ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА/АБО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-01-12-000364-c 12.01.2021 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (ЄДРПОУ 02142282) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено розбіжності щодо визначення строку для укладання договору та порушення норм пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом вжиття заходів, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі Відділ освіти, Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-01-06-001663-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, ФОП Коновалова Світлана Петрівна та Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович, протокол уповноваженої особи по розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі від 04.02.202 № б/н, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 05.02.2021, Договір від 16.02.2021 № 22-ПХ/вт, Додаткова угода від 29.03.2021 № 1 до Договору від 15.02.2021 № 22-ПХ/вт, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 26.07.2021 через електронну систему закупівель, сторінка веб-сайту відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради https://pokrov.dnepredu.com/uk/news-711-1462/. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що умови Додатку 1 «Цінова пропозиція» до тендерної документації Замовника та пункту 2 розділу VI «РЕЗУЛЬТАТИ ТЕНДЕРУ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації мають розбіжності щодо врахування вимог частини другої абзаца першого частини шостої статті 33 Закону, а саме зазначене у пункті пункту 2 розділу VI «РЕЗУЛЬТАТИ ТЕНДЕРУ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації Замовника застереження, передбачене частиною другою абзаца першого частини шостої статті 33 Закону, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжено до 60 днів, у Додатку 1 «Цінова пропозиція» до тендерної документації Замовника відсутнє. Окрім того, абзацем дванадцятим пункту 11 частини 1 статті 9 Закону передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. Відповідно до пункту 36 частини першої статті Закону Уповноважений орган – центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» 15 квітня 2020 року № 710 було затверджено перелік формальних помилок, який є вичерпним. Моніторингом установлено, що пунктом 2 розділу V тендерної документації Замовником установлено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які визначені Переліком формальних помилок, а також включено інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, які не входять до вказаного переліку, чим порушено норми пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 10.08.2021 16:15 - 27.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.08.2021 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок моніторингу із зобов'язанням "З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів." звітуємо про усунення порушень шляхом недопущення в подальшому порушень норм Закону.
Дата публікації звіту: 02.09.2021 08:53

Запити/Пояснення