-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба хек
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер:
796a9a63d9984ea5ad0a3873da804d18
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-16-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.03.2021 00:00
Період моніторингу:
17.03.2021 11:04 - 08.04.2021 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.03.2021 № 181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-12-000927-a, 12.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 11 і 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 1 і 3 частини першої статті 31 і частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону, що оприлюднюються, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пунктів 1 і 3 частини першої статті 31 і частини сьомої статті 33 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунальної установи Сокальської районної ради Львівської області «Центр з обслуговування закладів освіти Сокальського району» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-12-000931-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджено рішенням уповноваженої особи Комунальної установи Сокальської районної ради Львівської області «Центр з обслуговування закладів освіти Сокальського району» протокол від 12.01.2021 р., реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «ФІРМА ЛЕБІДЬ»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 18.02.2021 № 03-12/5, додаткова угода від 23.02.2021 №1.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не вказано електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками
Крім того, на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону в пункті 4 розділу 3 та Додатку №1 (форма «Тендерної пропозиції») тендерної документації Замовника зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У тендерній документації (Додаток №2 пункту 1) Замовника зазначено, що учасник повинен підтвердити інформацію, зазначену у довідці, надавши у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання цього договору (копії видаткових накладних, актів виконаних робіт або наданих послуг), лист-відгук про виконання даного договору. Видаткові накладні, акти виконаних робіт або наданих послуг дозволяється подавати не в повному обсязі.
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що учасником торгів ТОВ «ФІРМА ЛЕБІДЬ» не надано жодних копій видаткових накладних, актів наданих послуг до договорів від 14.02.20 №20 та від 02.11.20 №91, а також до цих договорів не подано учасником листів-відгуків про виконання даних договорів.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «ФІРМА ЛЕБІДЬ», не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
У тендерній документації Замовника у Додатку №2 зазначено, що переможець торгів повинен надати документи (інформацію), що підтверджують відсутність підстав, визначених частини другої статті 17 Закону, а саме: довідку в довільній формі про виконання раніше укладеного договору з цим самим замовником.
Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем торгів ТОВ «ФІРМА ЛЕБІДЬ» у визначений Законом термін не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої та другої статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Також, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Таким чином, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ФІРМА ЛЕБІДЬ», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (в тому числі у спосіб, зазначений у тендерній документації), а укладено з вказаним переможцем договір від 18.02.2021 №03-12/5 на суму 854 970,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
19.03.2021 11:47 - 03.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2021 11:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про не можливість усунення порушень за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-12-000927-a
19.03.2021 року було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-01-12-000927-a. Згідно п.3. розділу ІІ Констатуюча частина цього висновку Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Враховуючи, що закупівля відбувається з метою забезпечення харчування учнів та вихованців закладів загальної середньої та дошкільної освіти, тому за результатами торгів укладено договір про закупівлю риби хек за ціною 56,99 грн., що є нижчою за середньостатистичну. В результаті проведеної закупівлі зекономлено 345 030,00 грн., що не спричиняє негативного впливу на бюджет. Оскільки, станом на сьогодні розрахунки за поставлений товар не проведені в повному обсязі, тому негайно розірвати укладений договір є неможливим. Згідно п.6.4.1 Договору, Постачальник має право своєчасно та в повному обсязі отримати плату за поставлений Товар.
Одночасно повідомляємо, що розірвання договору призведе до зриву повноцінного харчування дітей шкільного та дошкільного віку тривалий час. Разом з тим інформуємо, що при повторному оголошенні відкритих торгів на закупівлю риби хек, враховуючи коливання цін на ринку, можливе збільшення ціни за одиницю товару, що може призвести до негативного впливу на бюджет.
Дата публікації звіту:
25.03.2021 18:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
04.06.2021 11:05