• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Шини та камери, вантажні

Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)

Завершена

5 959 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 795.00 UAH
Номер: 5ca3dc7b04294a0fbdc5fd548a3cc2ad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-20-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.04.2021 17:08 - 15.05.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.04.2021 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 52 UA-2021-01-12-000802-a 12.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bonkovska.monytoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК», ТОВ «ДНІПРОШИНА», ТОВ «ТПК «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.01.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК» (далі – ТОВ «АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОШИНА» (далі – ТОВ «ДНІПРОШИНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» (далі – ТОВ «ТПК «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА»), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір поставки від 01.04.2021 № 010421-01/196 Пс, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 06.05.2021.
Період усунення порушень: 14.05.2021 13:12 - 20.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2021 13:12

Запити/Пояснення