• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба свіжоморожена «Хек»

Завершена

287 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 438.50 UAH
Номер: 3a74c39d9b644ea59088d5743864b2c5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-19-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 19.03.2021 13:42 - 10.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2021 № 120 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.03.2021 № 120 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-01-11-003937-a, 11.01.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 932-17-85, musiiaka.lina@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Гребінківської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11 січня 2021 року № 25; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.01.2021; тендерну пропозицію ФОП Випущенко Людмили Миколаївни; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 29.01.2021 № 96; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 12.02.2021 № 48 на суму 283590,00 грн. (з ПДВ) з ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Випущенко Людмила Миколаївна, яку замовник визначив переможцем, не відповідала вимогам тендерної документації. Так, в тендерній документації (п. 7.2 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації) замовник вказав: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою». Моніторингом установлено, що учасником ФОП Випущенко Людмила Миколаївна у складі тендерної пропозиції подано файл «документ якості риба.pdf», у якому міститься текст частково на іноземній мові. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Так, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією, про що свідчить абзац 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Натомість замовником учасника ФОП Випущенко Людмилу Миколаївну визначено переможцем, що підтверджується повідомленням про намір укласти договір, оприлюдненим замовником 30.01.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. В подальшому між замовником та ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною укладено договір про закупівлю товарів від 12.02.2021 № 48 на суму 283590,00 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень: 06.04.2021 14:22 - 21.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.04.2021 14:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Управління Північно-східного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Полтавській області Замовником буде розірвано договір № 48 від 12.02.2021 року на підставі ст. 651., 654 Цивільного кодексу України та п.10.2 Договору. Відділ освіти виконавчого комітету Гребінківської міської ради та Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна дійшли згоди стосовно укладання додаткової угоди про припинення зобов’язань за договором №48 від 12.02.2021 р. після проведення остаточних розрахунків за отриманий товар та проведення звірки. Додаткову угоду буде оприлюднено через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель у встановлений Законом строк.
Дата публікації звіту: 13.04.2021 17:40