• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09110000-3 - Тверде паливо (паливні пелети) з хвойних та листяних порід дерев

Завершена

1 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 27 000.00 UAH
Номер: ce86a769cf6744659f0390a7ddb40b0d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-22-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.07.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 22.07.2021 17:24 - 13.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.07.2021 № 314 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.07.2021 № 314 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-01-11-003382-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу, 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника б/д б/н, зі змінами, внесеними протокольним рішенням тендерного комітету замовника б/д б/н; тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ТЕТРА-П»; запит до процедури від 13.01.2021 та відповідь замовника від 15.01.2021; вимоги про усунення порушень від 02.02.2021 № UA-2021-01-11-003382-a.a1 та відповідь замовника 05.02.2021; протокол засідання тендерного комітету замовника від 02.02.2021 № 72; повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2021; договір про закупівлю від 19.02.2021 № 106 на суму 1231000,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «ТЕТРА-П». Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено що, під час внесення змін до тендерної документації замовник разом з переліком внесених змін, завантаженому в окремому файлі 16 січня 2021 року «Зміни до тендерної документації 16.01.docx», також оприлюднено нову редакцію тендерної документації у файлі «ТД пелети зі змінами 16.01.docx». Проте, зміни внесені до тендерної документації замовником у файлі «ТД пелети зі змінами 16.01.docx» висвітлені у вигляді закреслених даних. Отже, в тендерній документації замовника наявна інформація, яка не передбачена законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону. Моніторингом також установлено, що замовник у тендерній документації (пункт 4 розділу 3 тендерної документації) вказав: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій)», водночас відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону: «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Отже, замовник порушив вищевказані норми Закону, в частині зазначення в тендерній документації невідповідного терміну дії тендерних пропозицій учасників. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 1 розділ 3 тендерної документації) вимагає від учасника надати у складі тендерної пропозиції «реєстр наданих документів». Проте, учасник-переможець ТОВ «ТЕТРА-П» у складі своєї тендерної пропозиції вищезазначеного документу не надав, що не виконує вимоги тендерної документації замовника. Моніторингом вказаного питання також встановлено, що замовник в тендерній документації (пунктом 2 розділу 5 тендерної документації) вимагає від учасника надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю. Проте, у складі своєї тендерної пропозиції учасник-переможець ТОВ «ТЕТРА-П» вищезазначеного документу не надав, що не виконує вимоги тендерної документації замовника. Моніторингом вказаного питання також встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 2 розділу 5 тендерної документації, Додаток 2 до тендерної документації) вимагає підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасником та надання копії договору на постачання аналогічного товару (коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09110000-3 - Тверде паливо (паливні пелети)) та заповнену за зразком таблицю. Проте, учасник-переможець ТОВ «ТЕТРА-П» надав довідку, яка не відповідає зразку, наведеному в Додатку 2 до тендерній документації, що не виконує вимоги тендерної документації замовника. Також в наданій учасником на виконання вищевказаних вимог тендерної документації в довідці відсутній термін постачання товару за аналогічним договором, що не виконує вимоги тендерної документації замовника. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕТРА-П» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Натомість, замовник уклав з переможцем ТОВ «ТЕТРА-П» договір від 19.02.2021 № 106 на суму 1231000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень: 06.08.2021 14:35 - 21.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.08.2021 14:35

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: Протокол № 16/0024/2021/пр (провадження № 3/538/848/21 від 29.09.21). Протокол № 16/0025/2021/пр (провадження № 3/538/849/21 від 29.09.21). Протокол № 16/0026/2021/пр (провадження № 3/538/850/21 від 29.09.21). Протокол № 16/0027/2021/пр (провадження № 3/538/851/21 від29.09.21). Протокол № 16/0030/2021/пр (провадження № 3/538/867/21 від 08.10.21).

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розірвання укладених договір регулюється ст.158 Господарського кодексу України та ст.654 Цивільного кодексу України, тож розірвання даного договору в односторонньому порядку не передбачено.
Дата публікації звіту: 13.08.2021 14:48