• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

15110000-2 "М’ясо" Лот 1 (Придбання м’яса: яловичина, печінка яловича заморожена); лот 2 – (Придбання м’яса: свинина (стегно, лопатка), кури, філе куряче)

Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації 04071, м. Київ, вул. Введенська, 35 Лот 1 (Придбання м’яса: яловичина, печінка яловича охолоджена); Лот 2 – (Придбання м’яса: свинина (стегно, лопатка), кури, філе куряче) Заклади освіти Подільського району міста Києва. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою

Завершена

9 020 052.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 17 200.00 UAH
Номер: 9ce8e90ed36a411c9c0e2262dc3ad8ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-21-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.05.2021 14:17 - 12.06.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2021 № 322 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.05.2021 № 322 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2021-01-11-003292-a 11.01.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 22.12.2021 року № 249 зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.04.2021 б/н, протокол визначення переможця від 2704.2021 № 98, тендерні пропозиції Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» (далі – Переможець по лоту 1) та ПП «Торгпродсервіс» (далі – Переможець по лоту 2), повідомлення про намір укласти договір від 27.04.2021, договір від 11.05.2021 № 164 та від 11.05.2021 № 165, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.03.2021 року № 4399-р/пк-пз та від 15.04.2021р №8046-р/пк- пз, відповідь Замовника на питання від 27.05.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 02.06.2021 10:40 - 08.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2021 10:40

Запити/Пояснення