-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 6
Електрична енергія вуличного освітлення
Завершена
1 558 278.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 791.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 791.39 UAH
Номер:
0a99b25a9c644b78b90ff8ef7503faf1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-26-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2021 00:00
Період моніторингу:
26.03.2021 13:59 - 17.04.2021 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.03.2021 № 131
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 26.03.2021 №131
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-01-11-001745-a 11.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу третього та сьомого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема у межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства «Ремдільниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.01.2021 (протокол № 2), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» (далі – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», учасник), протокол засідань тендерного комітету від 24.02.2021 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2021, договір від 16.03.2021 № 30, додаткову угоду від 21.03.2021 №1.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону не зазначив у тендерній документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Відповідно до частини п’ятої статті 30 Закону електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Згідно з абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Моніторингом установлено, що електронною системою закупівель ціну тендерної пропозиції ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» визначено аномально низькою та сформовано відповідне повідомлення з терміном надання обґрунтування до 10.02.2021 року.
Однак, учасник торгів ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» не надав обґрунтування в довільній формі щодо ціни його пропозиції.
Крім того, аналізом тендерної пропозиції ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» установлено її невідповідність вимогам пункту 10 таблиці «Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» додатку 3 до тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» відсутнє підтвердження інформації про наявність поточного рахунку у вигляді довідки (оригіналу або копії), виданої учаснику банківською установою, у якій відкрито поточний рахунок.
При цьому, Замовник на порушення вимог абзацу третього та сьомого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» у зв’язку з не наданням ним обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону, а також у зв’язку з невідповідністю іншим вимогам тендерної документації та уклав з ним договір від 16.03.2021 № 30 на суму 895 009,92 гривень.
Період усунення порушень:
06.04.2021 10:07 - 21.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.04.2021 10:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію про усунення порушення, лист до ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" та Додаткову угоду № 2 про розірвання Договору про постачання електричної енергії споживачу № 30 від 16.03.2021 року.
Дата публікації звіту:
13.04.2021 11:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
19.04.2021 11:04