-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія
Торги відмінено
2 520 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
981052d7515c480199964b3d306a5145
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-14-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2021 00:00
Період моніторингу:
17.05.2021 08:29 - 08.06.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2021 № 320
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 320.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-11-001114-a, 11.01.2021. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK-1-18.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час моніторингу Замовником відмінено торги, про що опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель 19.05.2021.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Української академії друкарства (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-11-001001-c), обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 11.01.2021, опублікована під час моніторингу відповідь Замовника від 19.05.2021 на запит органу державного фінансового контролю від 17.05.2021, протокольне рішення про вибір учасника переможцем (рішення про відміну процедури) від 19.05.2021.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 чатини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника Семенюка Романа Петровича (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
У відповідності до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проведеним моніторингом своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір опубліковано 11.01.2021, кінцевий строк оскарження наміру укласти договір – 17.01.2021, станом на 17.05.2021 договір в електронній системі закупівель не опубліковано.
Отже, з врахуванням наданого під час моніторингу Замовником пояснення, у визначений частиною сьомою статті 40 Закону строк договір про закупівлю не укладено.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Однак, на порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу та опублікування повідомлення про початок проведення моніторингу Замовником не відмінено переговорну процедуру закупівлі.
Замовником на запит Західного офісу Держаудитслужби під час моніторингу (19.05.2021) повідомлено про прийняття тендерним комітетом 19.05.2021 рішення про відміну переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
Отже, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-18 (несвоєчасне укладення замовником договору про закупівлю за результатами проведення переговорної процедури закупівлі (нагальна потреба і закупівля визначених товарів і послуг)) – підтверджено.
Відповідно до наданого пояснення Замовника та опублікованого протокольного рішення про вибір учасника переможцем (рішення про відміну процедури) від 19.05.2021 в електронній системі закупівель Замовник відмінив торги у зв’язку з непідписанням договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій).
Період усунення порушень:
21.05.2021 14:04 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 14:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що замовником 19 травня 2021 року відмінено зазначену процедуру закупівлі.
Дата публікації звіту:
24.05.2021 08:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Замовником усунено порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
25.05.2021 09:11
Запити/Пояснення
Номер:
ba74a778da3140f0bbdb44870462c36f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.05.2021 09:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2021 00:00
Опис:
Дата: 17.05.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-11-001114-a, яка проводилась Українською академією друкарства (далі – Замовник) за переговорною процедурою (скорочена), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, у відповідності до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В електронній системі закупівель ProZorro повідомленя про намір укласти договір опубліковано 11.01.2021, оскарження наміру укласти договір датується 17.01.2021.
Проте, станом на 17.05.2021 договір в електронній системі закупівель не опубліковано.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Причини та підстави не відміни переговорної процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
feb8228a873444d59311279b75e69000
Назва:
Щодо переговорної процедури.
Дата опублікування:
19.05.2021 14:35
Опис:
Повідомляємо, що замовником, в строк до 20 днів, з моменту публікації інформації про намір укласти договір не укладено догоговір із учасником, з яким проводилась переговорна процедура.
Замовником, на виконання вимог ст. 41 Закону буде прийнято рішення про відміну зазначеної процедури закупівлі.