-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (риба заморожена без голів: хек або минтай) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03310000-5 Fish, crustaceans and aquaculture products (frozen fish without heads: hake or pollock) DK 021:2015 (CPV:2008): 03310000-5
Завершена
7 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 000.00 UAH
Номер:
0c9f3bf0510e4325b6b6ed266ff9e431
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-22-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
22.03.2021 12:39 - 13.04.2021 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021 № 203
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-01-11-000135-а 11.01.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.01.2021 року
№ 3 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.02.2021 б/н, протокол визначення переможця від 24.02.2021 № 58, тендерні пропозиції ПП "РОСА", ТОВ "ЕКОПРОДРЕСУРС", ТОВ «Гранат» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2021, договір від 09.03.2021 № 23, відповідь Замовника на питання від 26.03.2021.
Період усунення порушень:
15.04.2021 15:04 - 21.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2021 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
348b45d31fa54fafb9295bfd18d48739
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.03.2021 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.