• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція частини будівлі стаціонару під амбулаторію загальної практики-сімейної медицини Лука-Мелешківського центру ПМСД по вул. Тиврівське шосе, 18 с.Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницька обл.

Завершена

4 878 922.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 789.22 UAH
Номер: dbbc83e3a2804152b149d63008f80392
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-23-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.04.2021 16:11 - 20.05.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.04.2021 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2021-01-11-000125-a 11.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Олеріт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лука-Мелешківської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.01.2021 № 3 (в новій редакції), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 12.01.2021, 13.01.2021, 15.01.2021, 16.01.2021 та роз’яснення Замовника від 13.01.2021, 14.01.2021, 15.01.2021 та 17.01.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.01.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Олеріт» (далі – ТОВ «Олеріт»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.02.2021 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 05.02.2021, вимогу про усунення порушення від 05.02.2021 та відповідь Замовника від 09.02.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника продовжити строк для укладання договору від 24.02.2021 № 6, договір підряду від 15.03.2020 (далі - договір), додаткову угоду від 26.04.2021 № 1 до договору, пояснення та документи Замовника надані 29.04.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 14.05.2021 14:11 - 20.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2021 14:11

Запити/Пояснення