-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо (яловичина охолоджена (тазостегнова або лопаткова частина)) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2 Chilled beef (hip or shoulder blade) DК 021:2015 (CPV:2008): 15110000-2
Завершена
6 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 500.00 UAH
Номер:
a91d4c23f3414a5a97468f5d055db0b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-22-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
22.03.2021 12:41 - 13.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021 № 203
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11
UA-2021-01-11-000152-b 11.01.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення при визначенні замовником очікуваної вартості предмета закупівлі пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом приведення істотних умов договору, зокрема у частині ціни за одиницю товару, у відповідність до середньоринкових цін протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.01.2021 року
№ 4 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.01.2021 б/н, протокол визначення переможця від 24.02.2021 № 59, тендерні пропозиції ПП "РОСА", ТОВ "ЕКОПРОДРЕСУРС", ТОВ «Гранат» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2021, договір від 09.03.2021 № 24, відповідь Замовника на питання від 26.03.2021.
Моніторингом встановлено, що Замовником визначено очікувану вартість на предмет закупівлі 6 300 000,00 грн на момент затвердження тендерної документації виходячи з вартості М'ясо (яловичина охолоджена (тазостегнова або лопаткова частина)) 180 грн 00 коп. (Сто вісімдесят гривень 00 копійок) за 1 кілограм (з ПДВ).
Згідно з поясненням Замовника, очікувана вартість формувалася на підставі моніторингу ринкових цін обраного виду товару у мережі Інтернет з урахуванням очікуваного рівня інфляції, транспортних витрат та навантажувально-розвантажувальних робіт з постачання товару поступово (дрібними партіями) відповідно до замовлення.
Однак, аналізом даних сайту www.ukrstat.gov.ua та інформації, що міститься в мережі Інтернет, спеціалізованих торгівельних майданчиках, у січні 2021 середня споживча ціна складала: на яловичину охолоджену – 160,78 грн.
Отже, Замовником не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, що може призвести до порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбачені пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
15.04.2021 15:06 - 30.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2021 15:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
лист пояснення
Дата публікації звіту:
20.04.2021 14:40
Запити/Пояснення
Номер:
f6591c8f19794d86844ac9cb57376f8a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.03.2021 14:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.