-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібобулочні вироби
Категорія замовника : орган місцевого самоврядування
Завершена
599 170.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 991.70 UAH
мін. крок: 1% або 5 991.70 UAH
Номер:
975152499891455db78675b983461a4a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-16-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.03.2021 00:00
Період моніторингу:
17.03.2021 11:07 - 08.04.2021 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.03.2021 № 181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-09-000021-c, 09.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Легоцький Ігор Миколайович встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також врахування норм пункту 11 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-08-000751-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.01.2021 №8; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій, опублікований 27.01.2021; тендерну пропозицію ФОП Легоцький Ігор Миколайович; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2021 №39; оприлюднені ФОП Легоцький Ігор Миколайович після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону; повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2021; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 12.02.2021 №120242; звіт про результати проведення процедури.
Пунктом 4 Розділу 3 та Додатком 1 до тендерної документації Замовником встановлено строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до згаданого вище пункту Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Як наслідок, учасником ФОП Легоцький Ігор Миколайович у складі тендерної пропозиції надано документ «Форма цінової пропозиція», в якому зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам Закону.
Відповідно до абзацу 21 підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються замовником в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
В недотримання вимог тендерної документації учасником ФОП Легоцький Ігор Миколайович кваліфікований електронний підпис на документи, що вимагалися Замовником в Додатку 2 до тендерної документації не накладено.
Умовами тендерної документації Замовника (Додаток 2) вимагається надати документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 2 статті 16 Закону, зокрема довідку в довільній формі про наявність в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору та копії особових медичних книжок, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи) тільки тих працівників та керівного персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі персоналу.
Проведеним моніторингом встановлено, що на підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям ФОП Легоцький Ігор Миколайович надано копію Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання тендерної угоди, які мають необхідні знання та досвід роботи. Однак, учасником не надано копії медичних книжок пекарів Проців М.В. та Адамович М.С., а також пекаря, товарознавця Кривого А.М., які відповідно до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання тендерної угоди, які мають необхідні знання та досвід роботи будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником.
Відповідно до пункту 3,2 згаданого вище додатку Замовник вимагає надати договори, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів, з обов’язковим наданням до кожного договору документів, які підтверджують постачання товару, який є предметом закупівлі (копії видаткових накладних та/або актів приймання передачі товару).
Водночас, учасником ФОП Легоцький Ігор Миколайович в складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних вимог копії видаткових накладних та/або актів приймання передачі товару за аналогічними договорами не надано.
Отже, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ФОП Легоцький Ігор Миколайович, яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; а укладено договір від 12.02.2021 № 120242 на суму 593 120,00 грн без ПДВ.
Також, пунктом 6 статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою цієї статті.
Частиною 2 статті 17 Закону визначено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Слід зазначити, що переможцем торгів ФОП Легоцький Ігор Миколайович оприлюднено Довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону, в якій вказав про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеними угодами про закупівлю з держорганізаціями, а не з цим самим замовником - Відділом з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради.
Період усунення порушень:
22.03.2021 16:34 - 06.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
22.03.2021 16:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Розірвано договір
Дата публікації:
11.11.2021 17:31