• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти (сир твердий або сирний продукт 50%, сир кисломолочний 10-15%, сирок глазурований солодкий фасований)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

428 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 280.00 UAH
Номер: 91a23dcc73dc4f65b406a0de298888c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-04-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 04.03.2021 17:27 - 27.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 03.03.2021 № 105 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.03.2021 № 105 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-01-08-000300-b 08.01.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника управління Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 99) 307-79-89, kasiandmitiy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Знам’янська обласна бальнеологічна лікарня» Кіровоградської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 08.01.2021, 12.01.2021 та роз’ясненні, надані на звернення від 11.01.2021 та 12.01.2021, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю малого підприємства «Мрія» (далі – ТОВ МП «Мрія»), протокол засідання тендерного комітету від 28.01.2021 № 9 про визначення переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 09.02.2021 № 41 пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатом моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону, Замовником не оприлюднений в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, як це передбачено вимогами абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону.
Період усунення порушень: 24.03.2021 14:24 - 08.04.2021 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2021 14:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваше зауваження комунальне підприємство «Знам’янська обласна бальнеологічна лікарня» Кіровоградської обласної ради повідомляє, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, будуть здійснені заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону
Дата публікації звіту: 25.03.2021 10:32

Запити/Пояснення