-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Свинина, тушки курей, філе куряче, печінка куряча - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15110000-2 – М’ясо
Завершена
941 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 750.00 UAH
Номер:
72f99c091d2949439eb624debd83c57a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-24-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2021 00:00
Період моніторингу:
25.03.2021 09:58 - 16.04.2021 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2021 № 207
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.03.2021 № 207.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-07-000021-c, 07.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, письмово звернутися до ТОВ «ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім цього, недопускати виявлених порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного управління Городоцької міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-07-000015-c), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій № 3 від 01.02.2021, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ», повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2021, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону, договір про закупівлю № Т21-06 від 22.02.2021, додаткова угода № 1 від 22.02.2021, відповідь Замовника на запит від 26.03.2021.
Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що вимогами тендерної документації (таблиця 4 Додатку 1 до тендерної документації) передбачено, що учасником необхідно надати паспорт (усі сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців.
Учасником ТОВ «ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано паспорт не у повному обсязі.
Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що пунктом 9 частини 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції.
Також, у Додатку 4 до тендерної документації (пункт 2) зазначається про те, що учасник погоджується взяти на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені проектом договору, згідно з Додатком 3 тендерної документації та підписати договір у редакції Додатку 3 тендерної документації.
Учасником ТОВ «ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ» в недотримання вимог тендерної документації (пункт 9 частини 2 розділу 5 та пункт 2 Додатку 4 до тендерної документації) завантажено проект договору про закупівлю, який не відповідає проекту договору, опублікованому Замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
Зокрема, проект договору (Додаток 3 до тендерної документації) містить пункт 4.2, згідно якого оплата може бути здійснена з відстроченням платежу до 30 календарних днів.
Однак, проект договору, який надано учасником ТОВ «ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ» у тендерній пропозиції містить пункт 4.2, згідно якого оплата може бути здійснена з відстроченням платежу до 15 календарних днів.
Таким чином, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
30.03.2021 13:11 - 14.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2021 13:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Після проведеного Моніторингу виявлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та встановлено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, письмово звернутися до ТОВ «ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім цього, недопускати виявлених порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Дата публікації 30.03.2021 13:11.
Враховуючи наведене необхідно не допускати виявлених порушень у майбутньому та письмово звернутися до ТОВ «ПРОФЦЕНТР КОМПАНІ» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
06.04.2021 16:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
14.05.2021 08:47
Запити/Пояснення
Номер:
a5f9c09a402e414fb9385c4bc5ae1a30
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.03.2021 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.03.2021 01:00
Опис:
Дата: 25.03.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-07-000021-c, яка проводилась Гуманітарним управлінням Городоцької міської ради Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, у відповідності до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Замовником повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель опубліковано 01 лютого 2021 року, а договір про закупівлю № Т21-06 укладено 22 лютого 2021 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
З яких причин договір про закупівлю № Т21-06 укладено пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6c3ec3ca300d4bf0badd9e37337bc5ee
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
26.03.2021 16:35
Опис:
З приводу зазначеного вище повідомляємо, що відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Замовником повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель опубліковано 01 лютого 2021 року, останнім днем строку для укладення Договору про закупівлю було 21 лютого 2021 року, який припав на вихідний день, враховуючи, що згідно частини 5 статті 254 Цивільного кодексу України, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Замовником договір про закупівлю № Т21-06 укладено 22 лютого 2021 року, тобто у перший робочий день, що настав після дня закінчення строку, який припав на вихідний день.