• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо(яловичина, курятина, печінка)

Завершена

347 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 735.00 UAH
Номер: d76f53d630a947429d8f53615332d39f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-10-000105
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.02.2021 10:59 - 05.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.02.2021 № 83 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.02.2021 № 83. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-05-003096-c, 05.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, yuriyshukatka@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності річного плану закупівель вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої та шостої статті 17 та пунктів 2, 11, 14 і 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону, частини третьої і шостої статті 17 та пунктів 2, 11, 14 і 17 частини другої статті 22 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Дошкільного навчального закладу № 1 м. Новояворівськ (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-01-04-003926-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету згідно з протоколом № 5 від 19.01.2021 р.(зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ФОП Поронюк Богдан Юрійович.; повідомлення про намір укласти договір. На порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані не зазначено інформацію, щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не вказано електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. На порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не вказано кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно, пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону тендерної документації Замовника (пункту 4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до тендерної документації Замовника (пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженного органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. На порушення частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Також, на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не визначено способу документального підтвердження переможцем відсутності підстави, встановлені пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Період усунення порушень: 18.02.2021 14:57 - 05.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2021 14:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2021-01-05-003096-c повідомляємо вам наступне: Щодо частини першої висновку: На засіданні тендерного комітету №1 від 04.01.2021р. розглядалося питання щодо плану закупівлі м’яса. Головою комітету було вказано інформацію про вид закупівлі, код економічної класифікації видатків та код національного класифікатора України ДК 021: 2015. (Протокол додається). Проте на електронному майданчику з технічних причин не був вказаний код економічної класифікації видатків. Щодо частини другої висновку: В оголошенні про проведення відкритих торгів в системі «системі Prozzoro» відображено інформацію електронну адресу замовника jalynka1@ukr.net та контактний номер телефону з інформацією про контактну особу: Олександра Либа; +380961599031. Відтак, Замовником було заповнену всю відповідну інформацію, за допомогою функціоналу майданчика в оголошенні. Та в п. 2.5. Загальних положень Тендерної документації зазначено дані про посадову особу замовника, що уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Враховуючи те, що електронна система закупівель є відкритою та доступною для кожного потенційного учасника, відтак, кожен мав можливість зв’язатись із замовником за допомогою електронної пошти. Таким чином, зазначаємо, що жодним чином не було порушено права Учасників на зв’язок із Замовником, а також на участь в даній закупівлі. 2. Щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції: Відповідно до Розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції п. 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції, Замовником зазначено : «Пропозиції повинні бути подані в електронному вигляді не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні торгів, з урахуванням вимог цієї документації». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно електронної системи «Prozzoro»: становить -27 січня 2021 00:00 У п. 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Відтак вимогу п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником торгів виконано Стосовно надання учасником переможцем документів, підтверджують відсутність підстав: Дійсно, Замовником в п. 1 Інструкції з підготовки була допущена технічна помилка зазначивши що «Переможець у строк, що не перевищує 5 (п'яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону». Однак Учасник ФОП Поронюк Б.Ю., завантажив у складі пропозиції документи у відповідності частини шостої ст. 17 ЗУ. Та оприлюднив їх у електронній системі «Prozzoro» у електронній формі. Відповідно вважаємо, що Замовником при складанні документації була допущена технічна описка, внаслідок чого Враховуючи зазначене, відповідно роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (запит №82/2017, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA) замовник може виправити технічну (механічну) помилку шляхом підписання відповідного протоколу.
Дата публікації звіту: 24.02.2021 17:25