-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Масло вершкове 72,5%
Завершена
1 190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 950.00 UAH
Номер:
579472775a764711921b6a94401ef988
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-01-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.06.2021 00:00
Період моніторингу:
01.06.2021 18:39 - 24.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
01.06.2021 №243
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 01.06.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.06.2021. №.243
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2021-01-05-002408-c 05.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 24Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту частини 6 статті 17 Закону.
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09.06.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету цивільного захисту України (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів Масло вершкове 72,5%, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.01.2021 № 11 (нова редакція), тендерна пропозиція Фізичної – особи підприємця Соколової Ірини Володимирівни (далі – переможець), протокол засідання тендерного комітету від 01.02.2021 № 28, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2021, договір від 19.02.202021 № 99.
За результатами моніторингу встановлено, що замовником разом з новою редакцією тендерної документації не оприлюднено перелік змін, що вносяться, чим порушено абзац 2 частини 2 статті 24 Закону
Також, за результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до додатку 1 до тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати замовнику документи, які визначені статтею 17 Закону.
Однак, згідно з частиною 6 статті 17 Закону Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, які надаються шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, що в свою чергу не відповідає вимогам частини 6 статті 17 Закону.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до умов тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації.
Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції фізичної-особи підприємця Соколової Ірини Володимирівни пояснення щодо відсутності документів: документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства- Учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних), копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу, не надано.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що згідно вимог частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Водночас, відповідно до вимог частини першої статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003
№ 851-IV оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису.
Проте, на тендерну пропозицію фізичної-особи підприємця Соколової Ірини Володимирівни не накладено електронний цифровий підпис, чим порушено вимоги частини третьої статті 12 Закону
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі її не відповідності встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
10.06.2021 21:26 - 26.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2021 21:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ваші зауваження, які були виявлені під час моніторингу процедури закупівлі, були прийняті до відома. У подальшому зобов'язуємося врахувати виявлені недоліки та не допускати дані зауваження.
Дата публікації звіту:
14.06.2021 13:37