• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Завершена

2 477 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 400.00 UAH
Номер: a6cd24dd79ba4f6abfe32b1117536c53
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-19-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.02.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 19.02.2021 20:40 - 16.03.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.02.2021 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.02.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.02.2020 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2021-01-05-002104-c 05.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 349-14-22, natazagayko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту частини 6 статті 17 Закону За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірність відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26.02.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, правомірність відхилення тендерної документації відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету цивільного захисту України (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів лот №1 - Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 г. (буханець нарізаний, упакований в поліетилен), лот №2 - Хліб з борошна пшеничного 1 г. (буханець нарізаний, упакований в поліетилен), лот №3 - Булочка із борошна пшеничного 1 г. (70 грам, упакована в поліетилен), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.01.2021 № 1/1, тендерні пропозиції Фізичної – особи підприємця Дзюби Сергія Сергійовича (далі – переможець) та Фізичної – особи підприємця Коваленка Михайла Васильовича (Лот 2), протоколи засідання тендерного комітету від 28.01.2021 № 20, № 22, від 06.02.2021 № 36, від 06.02.2021 № 35, повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2021, від 06.02.2021, договори від 12.02.202021 № 86, від 12.02.2021 № 87, від 19.02.2021 № 100 по лотам відповідно. За результатом моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 4 розділу 3 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації , переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати замовнику документи які визначені статтею 17 Закону. Однак, згідно з частиною 6 статті 17 Закону Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, які надаються шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, що в свою чергу не відповідає вимогам частини 6 статті 17 Закону. В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що згідно пункту 1 розділу 3 документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до умов тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Так, у складі тендерної пропозиції ФОП Дзюби С.С. не надо такого пояснення щодо відсутності документів: документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства- Учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних), копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу. Також за результатами моніторингу встановлено, що згідно вимог частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Водночас, відповідно до вимог частини першої статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису. Проте, на тендерну пропозицію ФОП Дзюба С.С. не накладено електронний цифровий підпис, чим порушено вимоги частини третьої статті 12 Закону Відповідно до абзацу 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та у разі її не відповідності встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 26.02.2021 20:59 - 04.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.02.2021 20:59

Запити/Пояснення