-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
послуги з централізованого опалення
Завершена
2 524 370.97
UAH з ПДВ
Номер:
18ce24bec6494572b0893ba083c43f95
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-26-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2021 00:00
Період моніторингу:
26.05.2021 13:46 - 17.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2021 №327
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісуДержаудитслужби
в Черкаській областіТетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.05.2021 № 327
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-01-05-001075-c, 05.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 та пункту 8 частини шостої статті 40 та Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства при укладанні договорів про закупівлю та внесення змін до них - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує надалі не допускати виявлені порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства при укладанні договорів про закупівлю та внесення змін до них.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Золотоніська районна багатопрофільна лікарня» Золотоніської районної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; протокол переговорів від 05.01.2021 № 1 між Замовником та Комунальним підприємством «Міський водоканал»; договір про закупівлю від 22.01.2021 № 26/21; додаткова угода від 16.03.2021 № 1 до договору про закупівлю від 22.01.2021 № 26/21; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю щодо додаткової угоди від 16.03.2021 № 1 до договору про закупівлю від 22.01.2021 № 26/21; пояснення від 14.06.2021, отримані Замовником через електронну систему закупівель; звіт про результати проведення процедури.
Аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури.
Також, установлено, що в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено додаток «Акт розмежування балансової належності теплових мереж та експлуатаційної відповідальності сторін» до договору від 22.01.2021 № 26/21, який зазначений у пункті 2.4 договору як його невід’ємна частина, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
15.06.2021 12:55 - 02.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2021 12:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
По даному запиту пояснюємо наступне,що нами було проведено переговорну процедуру закупівлі згідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (далі - Закон) , як виняток у разі: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. КП «Міський водоканал», не має конкурентів на ринку з централізованого опалення за адресою: вул. Лікарняна, 2, м. Золотоноша,Черкаська обл. , і в даному випадку згідно реєстру природніх монополій є суб’єктом монополії, а тому виникла необхідність у закупівлі послуги з централізованого опалення за адресою: вул. Лікарняна, 2, м. Золотоноша Черкаська обл., по переговорній процедурі закупівлі лише у одного учасника.
Дата публікації звіту:
15.06.2021 15:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
Опис:
За результатами висновку моніторингу Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Черкаській області Замовник прийняв рішення про недопущення таких порушень в подальшій роботі.
Дата публікації:
23.06.2021 11:11
Запити/Пояснення
Номер:
84662e10cb564a0b8bd1a12c7cf2352e
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2021 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з централізованого опалення, ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-01-05-001075-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) з яких підстав обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі не містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
81d012b6fa194ca8adf5cbdd7cf7a59b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.06.2021 12:09
Опис:
По даному запиту пояснюємо наступне,що нами було проведено переговорну процедуру закупівлі згідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (далі - Закон) , як виняток у разі: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
КП «Міський водоканал», не має конкурентів на ринку з централізованого опалення за адресою: вул. Лікарняна, 2, м. Золотоноша,Черкаська обл. , і в даному випадку згідно реєстру природніх монополій є суб’єктом монополії, а тому виникла необхідність у закупівлі послуги з централізованого опалення за адресою: вул. Лікарняна, 2, м. Золотоноша Черкаська обл., по переговорній процедурі закупівлі лише у одного учасника.
Номер:
5bf56c7e68274fca9de2a4004014b7ee
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.06.2021 11:07
Опис:
За результатами висновку моніторингу Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Черкаській області Замовник прийня рішення про недопущення таких порушень в подальшій роботі.