-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин і дизельне паливо)
Завершена
352 180.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 760.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 760.90 UAH
Номер:
4d04877d9b334e419dc21b8067dd0fb8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-05-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2022 00:00
Період моніторингу:
05.07.2022 16:30 - 27.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2022 № 15-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.07.2022 № 15-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-04-003045-c від 04.01.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 3 та 11 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, частини п’ятої статті 17 Закону.
За результатами моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Кондор логістик» умовам тендерної документації встановлено порушення вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, своєчасності надання роз’яснень та відповідей на вимоги учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; своєчасності надання роз’яснень та відповідей на вимоги учасників; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Зимнівської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 04.01.2021 №18 (далі – тендерна документація); два запитання до процедури звернення за роз’ясненнями від 05.01.2021 та два роз’яснення від 06.01.2021; вимога від 07.01.2021 номер UA-2021-01-04-003045-c.b1 та рішення Замовника від 11.01.2021, вимога від 28.01.2021 номер UA-2021-01-04-003045-c.b2 та рішення Замовника на вимогу від 29.01.2021; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Кондор логістик»; повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.01.2021 №44; договір про закупівлю від 18.01.2022 №16/2021 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 03.09.2021 №1; відповіді Замовника від 11.07.2022 та від 13.07.2022 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 06.07.2022 та від 08.07.2022.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація до вищезазначеної процедури закупівлі не відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 22 Закону, згідно яких Замовника зобов’язано зазначати в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Частинами першої та третьою статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, а також технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Разом з цим встановлено, що Замовником у Додатку №3 при визначенні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі (бензин А-92, дизельне паливо) зазначив тільки те, що якість нафтопродуктів повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам.
Встановлено, що Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (далі – Технічний регламент), затверджені вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Так позначення автомобільного бензину повинно включати назву і марку бензину та містить такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс: перша група - літера А, позначення бензину для автомобільних двигунів з примусовим/іскровим запалюванням; друга група - цифрове позначення октанового числа автомобільного бензину (80, 92, 95, 98) за дослідним методом; третя група - символи екологічного класу: Євро3, Євро4, Євро5; четверта група - символ визначення вмісту біоетанолу: Е5, Е7, Е10.
Позначення дизельного палива включає такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс: перша група - літери ДП, позначення дизельного палива для автомобільних дизельних двигунів; друга група - літерне позначення кліматичного періоду: Л (літнє), З (зимове), Арк (арктичне); третя група - символи екологічного класу: Євро3, Євро4, Євро5; четверта група - символ визначення вмісту метилових/етилових естерів жирних кислот: В0 (за їх відсутності), В5, В7.
Вищевказане позначення палив встановлено у п.3.4 ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні євро), та п.3.3 ДСТУ 7688:2015 (Паливо дизельне євро).
Таким чином, не зазначивши в тендерній документації повну інформацію про детальний опис товарів що закуповуються та їх технічні та якісні характеристики або умовні позначення відповідно до технічного регламенту, а саме: відносно автомобільного бензину щодо екологічного класу та вмісту біоетанолу, відносно дизельного палива щодо кліматичного періоду та екологічного класу, Замовником порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Крім цього, Замовником в порушення вимог частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 8 додатку 2 Тендерної документації вимагається надання учасниками закупівлі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, які є відкритими та загальнодоступними, та розміщені на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search.
В порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Замовником розроблено та затверджено додаток 5 Тендерної документації Нафта і дистиляти 2021 (нова редакція) 2, а саме пункт 10.2. проєкту Договору «Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у випадках (згідно з п. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - далі Закон) в редакції Закону не чинній на дату оприлюднення замовником Тендерної документації.
Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Проте, Замовником у пункті 5 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції.
Таким чином, вказана вимога Тендерної документації не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону, чим порушено вимоги абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Моніторингом питання відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця умовам тендерної документації встановлено, що відповідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога, що пропозиція учасника підписується КЕП (в цілому).
За результатом перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на тендерну пропозицію ТОВ «Кондор логістик» накладено електронний підпис Скрипки Надії Борисівни, який має тип підпису – «Удосконалений», тип носія особистого ключа – «Незахищений», тобто не відповідає вимогам частини другої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» та не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП), чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином, не відхиливши пропозицію ТОВ «Кондор логістик», Замовник порушив вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що пункт 9.8 Договору закупівлі від 02.02.2021 №16/2021 відрізняється від викладеного тексту пункту 9.8 Проєкту Договору тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Кондор логістик». Згідно відповіді Замовника від 13.07.2022 на запит Управління від 08.07.2022 невідповідність викладеного тексту Проєкту Договору тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Кондор логістик» та Договору закупівлі від 02.02.2021 № 16/2021, а саме пункту 9.8 Договору, виникла через неуважність уповноваженої особи, була допущена механічна помилка, по необережності стерта дата закінчення договору.
Вимогою частини четвертої статті 41 Закону встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Так, за нормою частини шостої статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. В свою чергу, згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Разом з тим, пунктом 2 частини першої статті 43 Закону передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Таким чином, укладення Замовником договору про закупівлю, який відрізняється від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі суперечить вимогам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону, та порушує вимоги пункту 2 частини першої статті 43 Закону.
Період усунення порушень:
01.08.2022 16:18 - 16.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2022 16:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«Вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому», повідомляємо, що виявлені порушення проаналізовані:
• Тендерна документація до процедури закупівлі не відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 22 Закону, згідно яких Замовника зобов’язано зазначати в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Частинами першої та третьою статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, а також технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
• Замовником порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону, не зазначивши в тендерній документації повну інформацію про детальний опис товарів що закуповуються та їх технічні та якісні характеристики або умовні позначення відповідно до технічного регламенту, а саме: відносно автомобільного бензину щодо екологічного класу та вмісту біоетанолу, відносно дизельного палива щодо кліматичного періоду та екологічного класу.
• Замовником в порушення вимог частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 8 додатку 2 Тендерної документації вимагається надання учасниками закупівлі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, які є відкритими та загальнодоступними, та розміщені на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search
• Замовник порушив вимогу абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Замовником розроблено та затверджено додаток 5 Тендерної документації Нафта і дистиляти 2021 (нова редакція) 2, а саме пункт 10.2. проєкту Договору «Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у випадках (згідно з п. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - далі Закон) в редакції Закону не чинній на дату оприлюднення замовником Тендерної документації.
• Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Проте, Замовником у пункті 5 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції. Таким чином, вказана вимога Тендерної документації не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону, чим порушено вимоги абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
• Замовник порушив вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, не відхиливши пропозицію ТОВ «Кондор логістик», так як питання відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця умовам тендерної документації встановлено, що відповідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлена вимога, що пропозиція учасника підписується КЕП (в цілому). За результатом перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на тендерну пропозицію ТОВ «Кондор логістик» накладено електронний підпис Скрипки Надії Борисівни, який має тип підпису – «Удосконалений», тип носія особистого ключа – «Незахищений», тобто не відповідає вимогам частини другої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» та не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП), чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
• Також за результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що пункт 9.8 Договору закупівлі від 02.02.2021 №16/2021 відрізняється від викладеного тексту пункту 9.8 Проєкту Договору тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Кондор логістик». Згідно відповіді Замовника від 13.07.2022 на запит Управління від 08.07.2022 невідповідність викладеного тексту Проєкту Договору тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Кондор логістик» та Договору закупівлі від 02.02.2021 № 16/2021, а саме пункту 9.8 Договору, виникла через неуважність уповноваженої особи, була допущена механічна помилка, по необережності стерта дата закінчення договору. Вимогою частини четвертої статті 41 Закону встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Так, за нормою частини шостої статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. В свою чергу, згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та будуть здійснені заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме:
щоб не призвести до нових можливих порушень, тендерна документація складатиметься за вимогами Закону «Про публічні закупівлі». Замовник буде дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Статті Закону України «Про публічні закупівлі» проаналізовані, а саме: стаття 17 (підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі), стаття 22 (тендерна документація), стаття 23 (Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності) Закону, стаття 41 (основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього), стаття 43 (нікчемність договору про закупівлю) (договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону (умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі)).
Усунути виявлені порушення на даний момент ми не можемо, договір укладений ще 18 січня 2021 року. У січні 2022 року договір не був завершений у зв’язку з тим, що триває судовий процес (матеріали подані до Володимир-Волинської окружної прокуратури) щодо повернення коштів за невикористані талони. Виплати станом на 05.08.2022 року не здійснюються за договором, який укладено з порушенням законодавства.
Дата публікації звіту:
05.08.2022 11:54
Запити/Пояснення
Номер:
0437151d4eee4cf8af08e9ca73637a01
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.07.2022 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі код за ДК 021-2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-04-003045-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
815e8eddff9444d1996b4c31e4f03afc
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
11.07.2022 14:35
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Нафта і дистиляти (бензин і дизельне паливо)» визначена на основі кошторисних призначень згідно рішення Зимнівської сільської ради № 3/3 від 24 грудня 2020 року «Про бюджет територіальної громади на 2022 рік», а також рішення Зимнівської сільської ради № 3/33 від 24 грудня 2020 року про затвердження Програми «Шкільний автобус Зимнівської сільської ради на 2021-2025 роки».
Щороку під час складання проектів місцевих бюджетів передбачаються кошти, необхідні для утримання автобусів, забезпечення паливно-мастильними матеріалами (дизельним пальним) для організації регулярного безоплатного перевезення учнів до місць навчання і додому на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти. Також забезпечення паливно-мастильними матеріалами (бензином) для обкошування територій навчальних закладів загальної середньої освіти і дошкільних навчальних закладів, а також порізка дров для опалення приміщень начальних закладів.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фактичних обсягів споживання палива у 2020 році та ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі, з врахуванням можливого росту ціни.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг.
Посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів https://gromada.org.ua/gromada/zymnivska// Про оголошення тендеру: Зимнівська громада – Гуманітарний відділ - Закупівлі гуманітарного відділу - Оголошені тендери на 2021 рік. Звіт про проведення тендеру: Зимнівська громада - Гуманітарний відділ - Закупівлі гуманітарного відділу - Проведені тендери за 2021 рік.
Номер:
d8e7fea3a8dc4cc2a9aa0c618a288b8f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2022 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі код за ДК 021-2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-04-003045-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовнику необхідно надати пояснення та сканкопії відповідних документів на підставі яких було розроблено та затверджено додаток 5 Тендерної документації Нафта і дистиляти 2021 (нова редакція) 2, а саме щодо пункту 10.2. проєкту Договору «Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у випадках (згідно з п. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - далі Закон) в редакції Закону не чинній на дату оприлюднення замовником Тендерної документації разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
7e8efed134f344f3a7a1c6077376ddef
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
13.07.2022 14:41
Опис:
«Додаток 5 Тендерної документації Нафта і дистиляти 2021 (нова редакція) 2» було розроблено на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (Про внесення змін до Закону України від 19.09.2019 № 114-IX).
У додатку 5 Тендерної документації Нафта і дистиляти 2021 (нова редакція) 2, у пункті 10.2. проєкту Договору «Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у випадках (згідно з п. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - далі Закон) через неуважність було допущено технічну помилку при складанні проєкту договору. Протокол про помилку був складений та збережений в паперовому вигляді. Уповноважена особа вирішила не скасовувати закупівлю, так як була нагальна потреба в довезені учнів до навчальних закладів освіти для забезпечення безперервного навчального процесу. Вважати правильним: «Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у випадках (згідно з п. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- далі Закон).
Номер:
baa9a56e25374a2b850d944e48e6b718
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2022 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі код за ДК 021-2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-04-003045-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовнику необхідно надати пояснення причин невідповідності викладеного тексту Проєкту Договору тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» та Договору закупівлі від 02.02.2021 №16/2021, а саме пункту 9.8 Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0150e9fbe93544c9b6dc5562ea373c26
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
13.07.2022 15:31
Опис:
Невідповідність викладеного тексту Проєкту Договору тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» та Договору закупівлі від 02.02.2021 № 16/2021, а саме пункту 9.8 Договору виникла через неуважність уповноваженої особи, була допущена механічна помилка, по необережності стерта дата закінчення договору.
Номер:
d8e5ec0dc26947828b39ad5d8e32ca35
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2022 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі код за ДК 021-2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-04-003045-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовнику необхідно надати пояснення та сканкопії всіх документів, які підтверджують виконання договірних зобов’язань сторонами по Договору закупівлі від 02.02.2021 №16/2021 з врахуванням змін, внесених додатковою угодою від 03.09.2021 №1: отримання нафтопродуктів (видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо), а також документи, що підтверджують здійснення оплати, та інформацію щодо наявності дебіторсько-кредиторської заборгованості по вказаному Договору закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
471d88324e78403eb59aea1591d12eb1
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
13.07.2022 13:26
Опис:
Задля забезпечення паливно-мастильними матеріалами (дизельним пальним) для організації регулярного безоплатного перевезення учнів до місць навчання і додому на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти та бензином для обкошування територій навчальних закладів загальної середньої освіти і дошкільних навчальних закладів, а також порізки дров для опалення приміщень начальних закладів, було проведено процедуру відкритих торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
В рамках діючого Договору № 16/2021 від 02.02.2021 року згідно накладної № 180321/4 від 18.03.2021 року було перераховано кошти в сумі 62737,20 грн. на поставку 3000 л. палива дизельного, бензину автомобільного у кількості 140 л. Постачальник ТзОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» надіслав талони. Гуманітарним відділом виконавчого комітету Зимнівської сільської ради було використано лише 1830 літрів палива дизельного та 110 літрів бензину автомобільного, решта талонів заблоковані Постачальником, що унеможливлювало здійснювати заправку шкільних автобусів для довезення дітей до закладів освіти.
Таким чином, оплаченим, але непоставленим залишаються талони на загальну суму 23976,00 грн. Гуманітарним відділом виконавчого комітету Зимнівської сільської ради були направлені листи та претензії щодо виконання ТзОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» умов договору поставки товару (бензин, паливо дизельне) шляхом розблокування талонів на пальне, проте останнім надано лише письмові відписки без здійснення жодних дій по розблокуванню талонів.
Станом на 13.07.2022 року договір не завершений у зв’язку з тим, що триває судовий процес щодо повернення котшів за невикористані талони. Матеріали подані на опрацювання до Володимир-Волинської окружної прокуратури.
До інформації додаються сканкопії всіх документів (договір № 16/2021 від 02.02.2021 року, видаткова накладна № 180321/4 від 18.03.2021 року, рахунок № 111 від 18.03.2021 року, додаткова угода № 1 від 03.09.2021 року на зменшення суми договору, лист вимоги-попередження № 185/10-13 від 18.08.2021 року, лист-відповідь від ТзОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» № 3675 від 25.08.2021 року, лист гуманітарного відділу виконавчого комітету Зимнівської сільської ради № 192/10-13 від 31.08.2021 року, лист гуманітарного відділу виконавчого комітету Зимнівської сільської ради № 195/10-13 від 31.08.2021 року).