• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021 – 2015 - 15110000-2 М'ясо (тушка куряча патрана, охолоджена 1 категорії, філе куряче, "DK 021 - 2015 - 15110000-2 Meat (chicken patrons carcass, chilled 1 category, chicken fillet)

Завершена

5 145 670.95 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 728.35 UAH
Номер: f709d5cb4d7c43109a1056b9932fc4fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-20-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.04.2021 12:17 - 15.05.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.04.2021 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 58 UA-2021-01-04-000634-b 04.01.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bonkovska.monytoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ПП «Торгпродсервіс», ТОВ «Гранат», підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», ФОП Випущенко Л.М., ФОП Марченко В.О., ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.01.2021 № 4 зі змінами, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «Торгпродсервіс» (далі – ПП «Торгпродсервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Гранат» (далі – ТОВ «Гранат»), підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», фізичної особи-підприємця Випущенко Людмила Миколаївна (далі – ФОП Випущенко Л.М.), фізичної особи-підприємця Марченко Віта Олександрівна (далі – ФОП Марченко В.О.), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОПРОДРЕСУРС» (далі – ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 16.04.2021 № 406, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 06.05.2021 № 341, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 07.04.2020 № 7202-р/пк-пз, пояснення Замовника надані 06.05.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 14.05.2021 16:18 - 20.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2021 16:18

Запити/Пояснення