-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021 –2015-15110000-2 М'ясо (яловичина охолоджена 1 категорії, 1 ґатунку, без кісток ), "DK 021 -2015 -15110000-2 Meat (beef chilled 1 category, 1 grade, without bones
Завершена
5 922 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 611.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 611.80 UAH
Номер:
5aee21052c10467f8ef5fbb6215dfa62
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 10:02 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2021-01-04-000325-b 04.01.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції «Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «Торгпродсервіс», ТОВ «Гранат», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.01.2021 № 2, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «Торгпродсервіс» (далі – ПП «Торгпродсервіс»), товариства з обмеженою відповідальнітю «Гранат» (далі – ТОВ «Гранат»), підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.03.2021 № 343, повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2021, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 13.04.2021 № 300 (далі - Договір), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 02.03.2021 № 3805-р/пк-пз та від 12.03.2021 № 4886-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.05.2021.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовник установив вимогу для учасників торгів, що тендерна пропозиція має бути складена українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і іноземними мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача.
Відповідно до пункту 1 таблиці 1. «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовник установив вимогу про надання учасниками документів, зокрема, копії технічних паспортів на холодильне обладнання, яке планує використовувати учасник для виконання умов договору.
Поряд з цим учасник «Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» у складі тендерної пропозиції надав копії технічних паспортів на холодильне обладнання яке планує використовувати для виконання умов договору на іноземній (російській) мові та не надав перекладу цього документу на українську мову, чим не дотримав вимогу пункту пункту 7 розділу I.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця «Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» та уклав з ним Договір від 13.04.2021 № 300.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.05.2021 18:33 - 02.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2021 18:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надіслано лист від 21.05.2021 № 107-37-1266 Повідомлення про розірвання договору Підприємство "Роман" МЛУП "Софія"
Дата публікації звіту:
21.05.2021 13:26
Запити/Пояснення
Номер:
2b9ed9763157420383be0073673ddf49
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2021 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м'яса (яловичина охолоджена 1 категорії, 1 ґатунку, без кісток ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-04-000325-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4d2c85ddc31043a9a1dfc686adde1235
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
06.05.2021 11:47
Опис:
Пояснення
щодо моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-01-04-000325-b
Тендерний комітет управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021 –2015-15110000-2 М'ясо (яловичина охолоджена 1 категорії, 1 ґатунку, без кісток ), "DK 021 -2015 -15110000-2 Meat (beef chilled 1 category, 1 grade, without bones за номером ID: UA-2021-01-04-000325-b та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Технічні та якісні характеристики ДК 021 –2015-15110000-2 М'ясо (яловичина охолоджена 1 категорії, 1 ґатунку, без кісток ), "DK 021 -2015 -15110000-2 Meat (beef chilled 1 category, 1 grade, without bones закупівлі UA-2021-01-04-000325-b сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, Законів України: «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2004 № 1591, а також спільних наказів МОН України та МОЗ України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» від 17.04.2006 р. № 298/227, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Враховуючи зазначене та відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, призначені наступні вимоги Замовника в тендерній документації:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
- скан-копію оригіналу експлуатаційного дозволу виданого учаснику, який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом харчових продуктів тваринного походження на його потужностях , відповідно до Закону;
- учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на бактерії групи кишкової палички, згідно з «Вимогами щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення»;
- скан-копію оригіналу документу, що підтверджує розробку, впровадження та застосування на підприємстві учасника постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) стосовно предмета закупівлі, а саме: сертифікат ISO 22000:2018, або інші рівнозначні документи відповідно до Закону. Також учасник повинен надати скан-копію оригіналу звіту про результати технічного нагляду за сертифікацією та скан-копію плану аудиту, щодо перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам (ISO22000:2018);
- скан-копію оригіналу сертифікату на систему управління якістю: ISO 9001:2015. Також учасник повинен надати а також скан-копію оригіналу звіту про результати технічного нагляду за сертифікацією та копію плану аудиту, щодо перевірки системи управління якістю(ISO 9001:2015);
- копію документу, що підтверджує своєчасне проходження повірки для засобів вимірювальної техніки, яку планує використовувати учасник під час виконання умов договору;
- скан-копії документів, які свідчать про якість товарів їх безпеку, що пропонуються учасником: декларація виробника або сертифікат відповідності/ якості, тощо;
- Скан-копії експертних висновків або протоколу контрольних випробувань запропонованої продукції, згідно предмета закупівлі, виданих спеціальною акредитованою лабораторією на ім’я Учасника не пізніше 3-х місячної давнини до кінцевого строку подання пропозиції, на наступні показники: антибіотики, гормони, органолептичні дослідження, токсичні елементи, афлотоксин В1, мікробіологічні, радіологічні дослідження;
-інформаційну довідку (у довільній формі), згідно з якою учасник гарантує, що під час здійснення своєї господарської діяльності він не порушує чинне законодавство України та здійснює усі необхідні заходи, пов’язані із захистом довкілля;
- скан-копії оригіналів актів виконаних робіт на проведення дезінфекції та дератизації складських та/або виробничих приміщень учасника, за останні два місяці до кінцевого строку подання пропозицій;
- скан-копії оригіналів актів виконаних робіт на проведення дезінфекції вантажних транспортних засобів учасника, які будуть задіяні ним для постачання товару та виконання умов договору, за останні два місяці до кінцевого строку подання пропозицій;
- скан-копію оригіналу договору укладеного з учасником про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду), термін дії договору повинен відповідати строку поставки товару , що вказаний в цій тендерній документації та оголошенні про проведення цієї процедури закупівлі, а також учасник надає в складі тендерної пропозиції скан-копії актів виконаних робіт за останні три місяці відносно дати оголошення процедури закупівлі;
- учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, зобов’язаний за вимогою замовника надати зразки запропонованої продукції протягом 2-х днів, про що учасник надає на ім’я Замовника гарантійний лист;
- учасник повинен письмово (у довільній формі) гарантувати про те, що має можливість забезпечити постачання товару дрібними партіями до 5 (п’яти) разів на тиждень, з 8.00 до 10.00, у разі такої потреби та надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції;
- відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» та Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», а також з метою уникнення від недобросовісних постачальників які можуть здійснювати та/або здійснювали постачання товарів у зони відчуження , в тому числі Чорнобильської зони відчуження, інші зони які можуть завдати значної шкоди здоров’ю людини, учасник повинен проводити свою господарську діяльність що не суперечить та не порушує дані норми та закони. В підтвердження цього Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції учасника довідку в довільній формі, а також документальне підтвердження щодо відповідності транспортних засобів, а саме:
- документ який підтверджує проходження випробувань щодо радіологічних вимірювань (іонізуючого випромінювання) транспортних засобів, які буде застосовано учасником для перевезення продуктів харчування.
- скан-копію оригіналу договору укладеного між учасником та акредитованою лабораторією на проведення лабораторних досліджень та/або аналізів та/або експертизи продукції(товару) відповідно до предмету закупівлі. Термін дії договору повинен відповідати строку поставки товару який вказаний в цій тендерній документації та оголошенні про проведення цієї процедури закупівлі. Додатково учасник надає скан-копії атестату про акредитацію лабораторії;
- гарантійний лист про те, що протягом останнього року до дати проведення електронного аукціону за даною процедурою закупівлі, при постачанні іншим замовникам продуктів харчування, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень;
- скан-копію оригіналу акту на ім’я учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на потужності учасника, який має бути позитивний, без зауважень та без порушень вимог чинного законодавства (згідно наказу міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.19р.), складений у відповідності до норм чинного законодавства, із врахуванням господарської діяльності учасника що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або транспортуванням та/або обігом харчових продуктів на його потужностях, а також предмету цієї закупівлі, усіх вимог та критеріїв визначених Замовником в цій тендерній документації;
- скан-копію акту на ім’я учасника, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві учасника, який має бути позитивним, без зауважень та без порушень вимог чинного законодавства (згідно наказу міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.19), складений у відповідності до норм чинного законодавства, із врахуванням господарської діяльності учасника що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або транспортуванням та/або обігом харчових продуктів тваринного походження на його потужностях, а також предмету цієї закупівлі, усіх вимог та критеріїв визначених Замовником в цій тендерній документації;
- у разі якщо учасник не є виробником товару, він надає в складі тендерної пропозиції скан-копію документу що підтверджує відносини з виробником та/або дистриб’ютором чи офіційним представником такого виробника, а саме: договорір (ів), укладеного (их) між Учасником та виробником.
- надати підтвердження здійснення процедури контролю здоров’я та гігієни персоналу згідно з «Вимогами щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) відповідно до Закону ;
- відповідно до ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до якості харчових продуктів», Постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінету Міністрів України надати підтверджуючий документ стосовно контролю працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником, та/або інших третіх осіб які можуть контактувати під час здійснення відповідної господарської діяльності, на ознаки наявності та/або відсутності ознак схожих на короновірусну хворобу «COVID-19» (температурний скринінг, дотримання санітарно гігієнічних правил, тощо) під час виконання робочих обов’язків працівників відповідних професій;
Продукція, яка постачається в заклади освіти повинна бути лише вітчизняного виробника.
Товар повинен надходити згідно з поданими заявками і відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації.
Кожна партія товару має супроводжуватися документами (накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку).
В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув.
На недоброякісний товар складається акт і він повертаються постачальнику.
Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально –розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці). Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи в заклади освіти (спеціальні приміщення).
Кількісні характеристики надання послуги сформовано виходячи з чисельності учнів, кількості днів відвідування закладів освіти, прогнозованого коефіцієнту відвідування (за аналізом аналогічного періоду у попередні роки) та норм харчування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2004 N 1591 ( 1591-2004-п ).
При складанні очікуваної вартості керувались цінами на продукти харчування у місті Києві, відповідно до даних про середні споживчі ціни на товари (послуги), оприлюднені Держстатом України, за посиланням, http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/ Arch_sctp_u.htm, а також даними інтернет ресурсів, цінами виробників (надавачів послуг) та ін.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2021/03/23/obgrutuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/ )