• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021 –2015-15110000-2 М'ясо (яловичина охолоджена 1 категорії, 1 ґатунку, без кісток ), "DK 021 -2015 -15110000-2 Meat (beef chilled 1 category, 1 grade, without bones

Завершена

5 922 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 611.80 UAH
Номер: 5aee21052c10467f8ef5fbb6215dfa62
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-20-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.04.2021 10:02 - 15.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.04.2021 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 53 UA-2021-01-04-000325-b 04.01.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bonkovska.monytoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції «Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «Торгпродсервіс», ТОВ «Гранат», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.01.2021 № 2, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «Торгпродсервіс» (далі – ПП «Торгпродсервіс»), товариства з обмеженою відповідальнітю «Гранат» (далі – ТОВ «Гранат»), підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.03.2021 № 343, повідомлення про намір укласти договір від 29.03.2021, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 13.04.2021 № 300 (далі - Договір), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 02.03.2021 № 3805-р/пк-пз та від 12.03.2021 № 4886-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.05.2021. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовник установив вимогу для учасників торгів, що тендерна пропозиція має бути складена українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і іноземними мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача. Відповідно до пункту 1 таблиці 1. «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовник установив вимогу про надання учасниками документів, зокрема, копії технічних паспортів на холодильне обладнання, яке планує використовувати учасник для виконання умов договору. Поряд з цим учасник «Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» у складі тендерної пропозиції надав копії технічних паспортів на холодильне обладнання яке планує використовувати для виконання умов договору на іноземній (російській) мові та не надав перекладу цього документу на українську мову, чим не дотримав вимогу пункту пункту 7 розділу I. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця «Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» та уклав з ним Договір від 13.04.2021 № 300. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 18.05.2021 18:33 - 02.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2021 18:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надіслано лист від 21.05.2021 № 107-37-1266 Повідомлення про розірвання договору Підприємство "Роман" МЛУП "Софія"
Дата публікації звіту: 21.05.2021 13:26

Запити/Пояснення