• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 –15510000-6 Молоко та вершки» (Молоко питне, фасоване), DK 021-2015 –1551000-6 Milk and cream

Завершена

16 762 173.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 83 810.87 UAH
Номер: 99cc2cfc0d6c462dbf488b05ee334901
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-20-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.04.2021 11:06 - 15.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.04.2021 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2021-01-04-000303-c 04.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, babich.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Фірма «Фавор», ТОВ «Переяслав-Молпродукт», – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї,, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 30.12.2020 № 818 (зі змінами від 26.01.2021),, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» (далі – ТОВ «Переяслав-Молпродукт», Учасник-переможець) та товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Фавор» (далі – ТОВ «Фірма «Фавор», Учасник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 24 лютого 2021 № 168, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.02.2021, договір про закупівлю від 09.03.2021 № 233 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 07.05.2021(далі – пояснення). За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до пункту 1 та 5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та пункту 1 таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації встановив перелік документів, що мають бути надані учасниками у складі своїх тендерних пропозицій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: гарантійний лист про те, що учасник погоджується , що ціна за одиницю товару зазначена в договорі не може бути підвищена раніше 120 днів з дня укладання договору; Учасник-переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав вказаний гарантійний лист від 02.02.2021 № 13. Між Замовником та ТОВ «Фірма «Фавор» було підписано Договір, де пунктом 1.4 визначається період в 60 днів з дня укладання договору, після якого можливе підвищення ціни за одиницю товару, що суперечить тендерній пропозиції Учасника-переможця, викладеної у гарантійному листі від 02.02.2021 № 13. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту другого частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень: 14.05.2021 13:16 - 29.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2021 13:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надіслано лист від 21.08.21 № 107-37-1265 Повідомлення про розірвання договору ТОВ "Фірма Фавор"
Дата публікації звіту: 21.05.2021 13:17

Запити/Пояснення