-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 –15510000-6 Молоко та вершки» (Молоко питне, фасоване), DK 021-2015 –1551000-6 Milk and cream
Завершена
16 762 173.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 83 810.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 83 810.87 UAH
Номер:
99cc2cfc0d6c462dbf488b05ee334901
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 11:06 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-01-04-000303-c 04.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Фірма «Фавор», ТОВ «Переяслав-Молпродукт», – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї,, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 30.12.2020 № 818 (зі змінами від 26.01.2021),, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» (далі – ТОВ «Переяслав-Молпродукт», Учасник-переможець) та товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Фавор» (далі – ТОВ «Фірма «Фавор», Учасник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 24 лютого 2021 № 168, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.02.2021, договір про закупівлю від 09.03.2021 № 233 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 07.05.2021(далі – пояснення).
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до пункту 1 та 5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та пункту 1 таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації встановив перелік документів, що мають бути надані учасниками у складі своїх тендерних пропозицій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема:
гарантійний лист про те, що учасник погоджується , що ціна за одиницю товару зазначена в договорі не може бути підвищена раніше 120 днів з дня укладання договору;
Учасник-переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав вказаний гарантійний лист від 02.02.2021 № 13.
Між Замовником та ТОВ «Фірма «Фавор» було підписано Договір, де пунктом 1.4 визначається період в 60 днів з дня укладання договору, після якого можливе підвищення ціни за одиницю товару, що суперечить тендерній пропозиції Учасника-переможця, викладеної у гарантійному листі від 02.02.2021 № 13.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту другого частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень:
14.05.2021 13:16 - 29.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2021 13:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надіслано лист від 21.08.21 № 107-37-1265 Повідомлення про розірвання договору ТОВ "Фірма Фавор"
Дата публікації звіту:
21.05.2021 13:17
Запити/Пояснення
Номер:
965cb452abca4b4f84cc725509ea7ed3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.04.2021 13:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі молока питного фасованого очікуваною вартістю 16 762 173,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-04-000303-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d400b5663ed04c2cbd301d2a4224b8e7
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-01-04-000303-c
Дата опублікування:
07.05.2021 11:53
Опис:
Тендерний комітет управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 –15510000-6 Молоко та вершки» (Молоко питне, фасоване), DK 021-2015 –1551000-6 Milk and cream за номером ID: UA-2021-01-04-000303-c та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Технічні та якісні характеристики ДК 021:2015 –15510000-6 Молоко та вершки» (Молоко питне, фасоване), DK 021-2015 –1551000-6 Milk and cream закупівлі UA-2021-01-04-000303-c сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, Законів України: «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2004 № 1591, а також спільних наказів МОН України та МОЗ України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» від 17.04.2006 р. № 298/227, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Враховуючи зазначене та відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, призначені наступні вимоги Замовника в тендерній документації:
Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції:
декларація виробника;
сертифікат відповідності (для продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації);
Копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або копії посвідчень якості та/або декларація про відповідність, та/або сертифікат якості;
Скан-копію оригіналу експлуатаційного дозволу Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (Якщо Учасник не є Виробником надати скан–копію оригіналу експлуатаційного дозволу Виробника та Учасника, стосовно предмету закупівлі);
Надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей;
Копії протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних, наявності немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксину М1, В1, ГМО, виданих не раніше, як за три місяці до дати розкриття; Надати атестат акредитації лабораторії, яка надала вказані протоколи, з підтвердженням акредитації лабораторії та сфери акредитації стосовно предмету закупівлі . Експертні висновки, чинні на дату розкриття. В разі невідповідності в протоколах або експертних висновках хоч одного показника вимогам нормативних документів – пропозиція такого Учасника відхиляється. В разі, якщо вказані показники не входять до сфери акредитації лабораторії, яка їх надала, пропозиція Учасника відхиляється.
Надати договір з незалежною акредитованою лабораторією на проведення аналізів предмету закупівлі згідно нормативно-технічної документації, а також атестат акредитації лабораторії з додатком про сферу акредитації. Документи повинні бути чинні на термін виконання договору.
Договір про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження; договір повинен бути дійсним на період виконання договору. Надати акти надання санітарно-ветеринарних послуг за останні 2 місяці до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Надати гарантійний лист щодо відповідності температурних режимів зберігання та транспортування предмету закупівлі нормативно-технічній документації (ДСТУ, ТУ, ГОСТ) на предмет закупівлі.
Документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) з наданням всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства.
Акти, складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень не більше річної давнини).
Акти, складені за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень не більше річної давнини).
Постачання здійснюється за заявками закладів освіти району. Товар завозиться 2-3 рази на тиждень, в робочий час поадресно, згідно дислокації (Додаток 5 до документації). Надати гарантійний лист, складений у довільній формі щодо своєчасної поставки предмету договору до комори кожного окремого закладу освіти (згідно дислокації закладів)
Строк придатності продуктів харчування на момент поставки має становити не менше 90 % від загального терміну зберігання, надати гарантійний лист від Постачальника щодо зобов’язання виконання цієї вимоги у разі укладення договору.
Якщо Учасник є виробником Товару – Гарантійний лист складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти згідно дислокації;
Якщо Учасник не є виробником Товару – лист, виданий на ім'я Замовника торгів (вказати повну назву Замовника та номер закупівлі) за підписом керівника Виробника про співпрацю з Учасником на постачання товару, який зазначений в тендерній документації. Лист повинен містити гарантійні зобов’язання Виробника відвантаження продукції в обсязі та в терміни, за рівнем якості, визначені цією документацією; договір, укладений з виробником (дійсний на 2021 рік) із підтвердженням можливості поставки товару, за умовами даної пропозиції.
Довідка в довільній формі про відсутність у Замовника негативного досвіду співпраці із Учасником. Відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит».
Надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно-вигідною пропозицією надати можливість замовнику перевірити складські приміщення та автотранспорт, що буде використовуватися для обслуговування замовника з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування. У разі ненадання такої можливості замовнику або виявлення незадовільного стану матеріально-технічної бази замовник має право відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відбір виробів на лабораторні дослідження проводиться за рахунок Учасника.
Постачальник бере на себе обов’язки по відшкодуванню транспортних збитків по поверненню неякісного товару або через ненадання відповідних документів.
Кількісні характеристики надання послуги сформовано виходячи з чисельності учнів, кількості днів відвідування закладів освіти, прогнозованого коефіцієнту відвідування (за аналізом аналогічного періоду у попередні роки) та норм харчування, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2004 N 1591 ( 1591-2004-п ).
При складанні очікуваної вартості керувались цінами на продукти харчування у місті Києві, відповідно до даних про середні споживчі ціни на товари (послуги), оприлюднені Держстатом України, за посиланням, http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/ Arch_sctp_u.htm, а також даними інтернет ресурсів, цінами виробників (надавачів послуг) та ін.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2021/03/23/obgrutuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/