‟Реконструкція шатрового даху та утеплення стін фасаду СЗШ №3 на вул. Стебницькій, 98 в м. Трускавець Львівської області” (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 Реконструкція)
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений учасником / або нотаріально / або іншим способом, у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменуванняоголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 62 070 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Завершена
12 414 165.26UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 070.83 UAH
Період моніторингу:30.03.2021 09:37 - 21.04.2021 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.03.2021 № 217
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.03.2021 № 217.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-31-001145-b, 31.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами моніторингу щодо аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо пункту 2 частини першої статті 31 Закону шляхом вжиття заходів щодо розірвання підрядного договору від 26.03.2021 № 62 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план відділу освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» (далі – ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС») повідомлення про намір укласти договір ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС») як переможцем тендеру документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Моніторингом встановлено, що Замовником в річному плані на 2020 рік (UA-P-2020-12-31-003401-c) зазначено суму 15 033 124,26 грн (державний та місцевий бюджет), в оголошенні про проведення процедури розмір бюджетного призначення за кошторисом та очікувана вартість – 12 414 165,26 грн.
З метою дослідження вищезгаданого питання, Західним офісом Держаудитслужби 30.03.2021 через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснення.
Із врахуванням наданої відповіді Замовником від 02.04.2020 щодо річного плану, проведеним моніторингом порушень не встановлено.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» та відповідності її тендерній документації Замовника встановлено, що в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 4 до цієї тендерної документації (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси / локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу), відомість ресурсів). Учасником-переможцем ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» надано зменшена цінова пропозиція (pdf файл 23 ЦП) без документів (розрахунки), для підтвердження розрахунку зменшеної ціни.
Додатком 4 тендерної документації передбачено, що у випадку зменшення ціни після аукціону, учасник зобов’язаний до моменту підписання договору повторно надати дані документи (розрахунки), для підтвердження розрахунку зменшеної ціни. Документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (згідно Додатку4).
Однак учасником-переможцем ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» при поданні тендерної пропозиції недотримано вимог Додатку 4 пункту 1 розділу ІІІ та пункту 2 частини першої статті 31 Закону, а саме зменшена цінова пропозиція надана без вищевказаних технічних, якісних та кількісних характеристик (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, відомості ресурсів).
Слід зазначити, що ні один із учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації по вищевказаному питанню до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою щодо усунення порушення, відповідно до частини першої статті 24 Закону, не звертався.
Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо така тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхиллено тендерну пропозицію ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС», яка не відповідала умовам тендерної документації Замовника щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, а визначено його переможцем та укладено з ним підрядний договір від 26.03.2021 № 62 на суму 9 350 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:07.04.2021 17:19 - 22.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:07.04.2021 17:19
Оскарження висновку в суді
Опис:В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством
Опис звіту: 07 квітня 2021 р. Західним офісом Держаудитслужби (далі по тексту – орган держфінконтролю) оприлюднено висновок про результати моніторингу) (ID моніторингу: UA-M-2021-03-29-000011), щодо закупівлі ‟Реконструкція шатрового даху та утеплення стін фасаду СЗШ №3 на вул. Стебницькій, 98 в м. Трускавець Львівської області” (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 Реконструкція) (ID закупівлі: UA-2020-12-31-001145-b). Згідно тексту даного висновку орган держфінконтролю зазначив про наявність порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), зокрема в частині відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції переможця.
Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що: «Протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі ‟Реконструкція шатрового даху та утеплення стін фасаду СЗШ №3 на вул. Стебницькій, 98 в м. Трускавець Львівської області” (коригування) (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 Реконструкція) (ID закупівлі: UA-2020-12-31-001145-b), Відділ освіти Трускавецької міської ради надає аргументовані заперечення до висновку.
Єдиним аргументом органу держфінконтролю щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» було те, що учасником-переможцем завантажено зменшену цінову пропозицію (pdf файл 23 ЦП) без документів (розрахунків), для підтвердження розрахунку зменшеної ціни.
Проте перш ніж визначити чи мав замовник відхилити в даній ситуації тендерну пропозицію УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ, передусім необхідно розібратися з двома питаннями:
1. Що таке тендерна пропозиція.
2. Які підстави відхилення передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) саме для УЧАСНИКІВ-ПЕРЕМОЖЦІВ.
1. Щодо першого питання.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до ч. 6 ст. 26 Закону тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Зважаючи на вищевикладене, доходимо висновку, що тендерна пропозиція — це інформація та документи, які УЧАСНИК ПОДАЄ ДО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. До кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто до 25 січня 2021 23:59 год., учасником ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» подано УСІ необхідні документи та інформацію, які вимагались Тендерною документацією Замовника. Будь-які інші документи, які подаються ПІСЛЯ завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій – НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ тендерною пропозицією.
Тендерною документацією замовника (Додаток 4) передбачалось: «У випадку зменшення ціни ПІСЛЯ АУКЦІОНУ, учасник зобов’язаний до моменту підписання договору повторно надати дані документи (розрахунки), для підтвердження розрахунку зменшеної ціни». Подання таких розрахунків зменшеної ціни саме ПІСЛЯ ПРОВЕДЕНОГО АУКЦІОНУ зумовлено необхідністю належного складання договору та додатків до нього, за результатами проведеної закупівлі. Окрім того, Тендерна документація НЕ МІСТИЛА вимог щодо завантаження таких розрахунків у електронному вигляді. Відповідно дані документи НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ тендерною пропозицією у розумінні Закону.
Звертаємо вашу увагу також і на те, що аналогічної позиції дотримується Орган оскарження та вказує на неправомірність відхилення пропозицій за неподання документів після аукціону. Відповідно до тексту одного із рішень (Рішення від 04.03.2020 року № 4186, оголошення № UA-2019-11-22-000256-c) зазначено: «... Таким чином, тендерна пропозиція за результатами аукціону, що надана після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою пропозиції учасника та не є документом, який надає переможець згідно зі статтею 17 Закону, тому його відсутність або невідповідність умовам документації не можу бути підставою для відхилення пропозиції скаржника. Зважаючи на викладене, замовник неправомірно відхилив пропозиція скаржника на вказаній підставі».
2. Щодо другого питання.
Стаття 31 Закону містить виключний перелік підстав для відхилення. Для учасників-переможців передбачено наступні підстави відхилення (п. 3 ч. 1 ст. 31): «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: …
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
Жодної із вище зазначених підстав відхилення щодо учасника-переможця ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» НЕ БУЛО. Отже, замовник не мав на те законних підстав, щоб відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС».
Також не погоджуємось із зазначеними у висновку органом держфінконтролю зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання укладеного за результатами тендеру договору. З даного приводу повідомляємо, що ВІДСУТНІ законні на те підстави щодо розірвання укладеного договору між відділом освіти та ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС». Оскільки, відповідно до ст. 651 ЦКУ договір може бути розірвано тільки за взаємною згодою сторін / або з підстав передбачених договором (чи законом) / або за рішенням суду у разі істотного порушення договору другою стороною. Після укладання договору з ТзОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» відсутні будь-які істотні порушення договору з обох сторін, а також відсутні інші підстави для розірвання, що передбачались безпосередньо в договорі.
Окрім того, звертаємо вашу увагу на позицію судів, щодо аналогічних вимог органів держфінконтролю розірвати договір. Так, згідно постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 07.09.2020 р. по справі 120/1297/20-а (посилання - https://www.uacourt.openregister.info/administratyvni-spravy-z-01-01-2019-40000/spravy-z-pryvodu-realizatsiyi-derzhavnoyi-polityky-u-sferi-ekonomiky-ta-publichnoyi-finansovoyi-polityky-zokrema-shchodo-40073/zdiysnennya-publichnykh-zakupivel-z-nykh-40080?document=91353402) зокрема суд зазначає: «Також суд погоджується із висновком суду першої інстанції про те, що зобов`язавши позивача вжити заходів щодо розірвання договору, укладеного за результатами проведених торгів, відповідач порушив принцип пропорційності та ДІЯВ БЕЗ ЛЕГІТИМНОЇ МЕТИ. Так, у Рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) Конституційний Суд України зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який у сфері соціального захисту означає, зокрема, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Обмеження конституційних прав повинно відповідати принципу пропорційності: інтереси забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та безпеки тощо можуть виправдати правові обмеження прав і свобод тільки в разі адекватності соціально обумовленим цілям. Принцип пропорційності є універсальним і незмінним гарантом захисту основних прав і свобод людини за допомогою збалансованого обмеження прав і свобод та забезпечення гармонії в суспільстві. Вимога мінімальності державно-правового впливу на суспільні відносини означає, що засоби повинні бути якнайменш обтяжливими для суб`єктів права. В умовах правової держави заборона надмірного державного втручання у свободу особи розглядається як аксіоматична вимога: держава має право обмежувати право людини тільки тоді, коли це дійсно необхідно, і тільки в такому обсязі, в якому її заходи будуть співмірними з поставленою метою. Іншими словами, у цій сфері проголошується і діє принцип пропорційності (розмірності, адекватності). Відтак, під час розгляду справи щодо оскарження висновку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.03.2020 складеного за результатом моніторингу закупівлі UA-2020-01-03-000635-a, суд повинен керуватися принципом пропорційності та враховувати співмірність між виявленим порушенням замовником торгів та засобами його усунення, що визначений суб`єктом владних повноважень.
Враховуючи все вище викладене вважаємо, що тендерний комітет діяв виключно у правовому полі. При проведення відкритих торгів враховано усі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та зокрема ст. 21, ст. 29 Закону; належним чином розглянуто подані тендерні пропозиції; правомірно обрано переможця та підписано договір за результатами процедури закупівлі. Відповідно відсутні підстави для виконання вимог, що зазначені у висновку органу держфінконтролю. З огляду на вищевказане, Замовник вважає що висновок є необґрунтованим, а викладені в ньому доводи прийняті внаслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, без всебічного дослідження документів, всупереч вимогам ЗУ «Про публічніі закупівлі»
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) +38 (0 32) 297-02-35 shmid@i.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-12-31-001145-b, яка проводилась відділом освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік (UA-P-2020-12-31-003401-c ) та оголошення про проведення відкритих торгів за UA-2020-12-31-001145-b очікувана вартість закупівлі 12 414 165,26 грн, розмір бюджетного призначення – 15 033 124,26 гривень.
Водночас, згідно згідно річного плану закупівель Замовника на 2020 рік зазначено суму 15 033 124,26 грн державний та місцевий бюджет по КЕКВ: 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів», в оголошенні розмір бюджетного призначення за кошторисом та очікувана вартість – 12 414 165,26 грн.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
З яких причин в оголошеній процедурі закупівлі за ID: UA-2020-08-18-005382-a очікувана вартість менша за розмір бюджетного призначення?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:З приводу запиту Держаудитслужби України від 30.03.2021 про надання пояснень, повідомляємо наступне. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі по тексту - Закон) передбачено, що річний план має містити серед іншого інформацію про: "3) розмір бюджетного призначення та/АБО очікувана вартість предмета закупівлі". Виходячи з даної норми, замовником у річному плані передбачено ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ, а не розмір бюджетного призначення. Очікувана вартість розраховувалась орієнтовно, враховуючти суми проектно-кошторисної дкуемнтації. Пунктом 4 частини 2 статті 21 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів має бути зазначено: "4) очікувана вартість предмета закупівлі". Керуючись даним пунктом в оголошенні також зазначалась очікувана вартість предмета закупівлі. Проте, в процесі проведення торгів виникла потреба зменшити очікувну вартість для того, щоб замовник мав можливість в подальшому профінансувати окремі витрати на технічний нагляд, авторський нагляд та інші витрати замовника, пов'язані з подальшим виконанням будівельних робіт. У звязку з чим прийнято рішення зменшити очікувану вартість закупівлі.