-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Завершена
2 045 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 225.00 UAH
Номер:
ad82ba72e5a646bb8550018ed8811d1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 15:35 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-12-31-001384-a 31.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІМЕД» та ТОВ «ДЕЗАМЕД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення його в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.12.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД» (далі – ТОВ «ІМЕД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЗАМЕД» (далі – ТОВ «ДЕЗАМЕД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2021, договір про закупівлю від 01.02.2021 № 33/02/21 (далі – Договір), зміни до Договору від 02.02.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 29.04.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, становить не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
21.05.2021 13:55 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 13:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи щодо усунення виявлених порушень
КНП КОР «Київської обласної клінічної лікарні» код ЄДРПОУ
01993701, згідно висновку Державної аудиторської служби України про
результати моніторингу процедури закупівлі U A -M -2 0 2 1-04-23-000059 на
закупівлю 24455000-8 Дезінфекційні засоби щодо виявлених ознак
порушення, а саме тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж
90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), а не 90 днів із дати
кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надає повідомлення щодо
вжитих заходів з недопущення встановлених порушень у подальшому:
24.05.2021 року відбулося засідання тендерного комітету лікарні,
Заступником голови тендерного комітету Чертковою О.І проведено
р о з’яснювальну роботу з членами тендерного комітету щодо правильності
складання тендерної документації та недопущення в подальшому зазначених
порушень згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
22.02.2021 року по 26.02.2021 року член тендерного комітету та
відповідальний секретар пройдено навчальні курси та отримано відповідні
сертифікати у сфері публічних закупівель в Академії Радник.
В подальшому зо б о в’язуємось дотримуватись правильного складання
тендерної документації та недопущення в подальшому зазначених порушень.
Дата публікації звіту:
31.05.2021 11:34
Запити/Пояснення
Номер:
1e38262984a1403c8f552e0151dd8750
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дезинфекційних засобів очікуваною вартістю 2 045 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-12-31-001384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
14c2906766324abbaf24f533565ce18b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.04.2021 16:37
Опис:
Директору Департаменту фінансового контролю
у сфері закупівель Сергію ЧЕРНЕГІ
Щодо пояснень на запит ДАСУ
№ 2021-04-28 16:37:35
КНП КОР «Київської обласної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, отримало запит від Державної аудиторської служби України в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2021-04-23-000059 про надання пояснень щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Керуючись, частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
З метою виконання завдань покладених на КНП КОР «Київську обласну клінічну лікарню» було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю 24455000-8 Дезинфекційні засоби
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проекту фінансового плану на 2021 рік, річного плану на 2021 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-12-23-004078-c
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 2 045 000,00 грн ( два мільйони сорок п’ять тисяч грн 00 коп) з ПДВ: розмір очікуваної вартості, визначений відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Таким чином, очікувану вартість визначено на підставі потреби лікарні .
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня»
Голова тендерного комітету А.М Турчин