-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021-2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Категорія Замовника: встановлена п. 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Мова (мови) якою ( якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Завершена
4 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 400.00 UAH
Номер:
eeb381497b6c4f0daffdfa6dbd94a056
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-07-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2021 00:00
Період моніторингу:
07.05.2021 10:42 - 01.06.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2021 № 301
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.05.2021 № 301
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-12-31-000396-c 31.12.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 30.12.2020 року № 92/11 зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.04.2021 б/н, тендерні пропозиції ТОВ «ЕКОЛОГІЧНИЙ СТАНДАРТ ПЛЮС», ТОВ «ВЕНТСТАНДАРТ», ТОВ «ЗАУБЕР», ТОВ «РЕМГАЗСЕРВІС», ТОВ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2021, договір від 07.05.2021 № 07/0521-01ДВК та від 07.05.2021 № 07/0521-02ВК, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.03.2021 року № 6603-р/пк-пз та від 31.03.2021 року № 6604-р/пк-пз, відповідь Замовника на питання від 11.05.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.06.2021 10:42 - 08.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2021 10:42
Запити/Пояснення
Номер:
5d40931d313b4b1ba9070c7bd70e8d3e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.05.2021 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів, Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a0c5bf94c8c54a3a841ac1cbd688e8b2
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.05.2021 10:19
Опис:
На запит Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 07.05.2021 № UA-M-2021-05-07-000010 комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» надає пояснення.