-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Бензин А-92 та Дизельне паливо
Завершена
269 740.71
UAH з ПДВ
Номер:
d338d0eb34b04051ad6b8234bdabae1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-10-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.03.2021 00:00
Період моніторингу:
10.03.2021 10:48 - 01.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.03.2021 № 103
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 09.03.2021 № 103
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-12-30-005122-c, 30.12.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Соціально-гуманітарного відділу Опішнянської селищної ради (далі – замовник) на 2021 рік; протокол проведення переговорів щодо закупівлі (бензин А-92, дизельне паливо) в талонах код ДК 021:2015-09130000-9: Нафта і дистиляти від 30 грудня 2020 р.; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі); договір поставки товарів №11 від 16 січня 2021 року на суму 269740,71 грн. (з ПДВ) із ТОВ «Надєжда Ритейл 2017» (далі – договір).
Необхідно зазначити, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток, на що вказує частина перша статті 40 Закону.
Моніторингом установлено, що замовником у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) не дотримано вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в частині обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, вказаною нормою передбачено, що «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:… обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі».
При цьому, замовник у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вказав наступну інформацію: «Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом».
Отже, замовник не відобразив норму Закону та документи, що засвідчують відміну тендеру через відсутність достатньої кількості учасників.
Вказане свідчить, що в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) замовником не здійснено належне посилання на нормативні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
За результатом проведення вказаної процедури закупівлі замовником в особі в.о. начальника відділу Коляди Людмили Станіславівни укладено договір поставки товарів № 11 від 16 січня 2021 року на суму 269740,71 грн. (з ПДВ) із ТОВ «Надєжда Ритейл 2017».
Моніторингом питання своєчасності укладання договору та його оприлюднення установлено, що замовником не оприлюднено специфікацію до договору, яка згідно з п.1.3. розділу І. Предмет Договору є його невід’ємною частиною.
Вказаним порушено пункт 10 частини першої статті 10 Закону.
Так, відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Отже, оприлюднення договору про закупівлю не в повному обсязі не виконує вищевказані норми законодавства.
Період усунення порушень:
18.03.2021 18:01 - 02.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2021 18:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись із висновком за результатом моніторингу закупівлі за №UA-M-2021-03-10-000003, відносно процедури закупівлі за предметом Бензин А-92 та Дизельне паливо шляхом застосування переговорної процедури закупівлі, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за №UA-2020-12-30-005122-с, яка проведена Соціально-гуманітарним відділом Опішнянської селищної ради, повідомляємо наступне:
Соціально-гуманітарним відділом Опішнянської селищної ради (далі – Замовник) 30 грудня 2020 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2020-12-30-005122-с, (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-12-30-005122-с) щодо закупівлі за предметом « Бензин-А 92 та Дизельне паливо згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) -09130000-9‒ Нафта та дистилянти). Дана закупівля проводиться на виконання вимог розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922) із змінами та доповненнями.
На виконання вимог пункту 8 частини 6 ст. 40 та пункту 10 частини 1 ст.10 Закону №922 Замовником повідомляється інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку до висновку про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок).
По суті зазначеної інформації у Висновку повідомляємо наступне.
1. Ознайомившись із описом зазначеного, що викладене у Висновку за результатом проведеного моніторингу та керуючись умовами проведення переговорної процедури закупівлі та інформацією, яка оприлюднена в системі публічних закупівель, Замовником прийнято рішення про усунення порушень у визначений термін, згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахування зменшення обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Дане рішення оприлюднене на веб-порталі системи публічних закупівель у вигляді Додаткової угоди № 1/255 від 23.03. 2021 року до Договору №11 від 16 січня 2021 року.
Дата публікації звіту:
23.03.2021 17:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
16.06.2021 14:24