• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Харчування пасажирів Прем`єр VIP зали та бізнес залів

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатках №№ 1,9,10,11,12,13,15 Документації

Завершена

166 666 666.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 833 335.00 UAH
Номер: 042bfb5673464f33af9e24c17ec0b94f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-03-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.09.2021 14:29 - 28.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.09.2021 № 510 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Північного офісу Держаудитслужби 03.09.2021 № 510 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-12-30-004284-c 30.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31, частини 2 статті 32 № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27.09.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 04.03.2021 №15-01-20 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «САНЕКО ГУРМЕ», ТОВ «ТІДІ ЛТД», ТОВ «УКРАЇНСЬКО-ПОРТУГАЛЬСЬКЕ ТОВАРИСТВО «КАРАВЕЛА», ТОВ «Галерея-Алекс» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2021, вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2021, договір від 07.05.2021 № 35.1-14/8.3-013 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерних пропозицій ТОВ «УКРАЇНСЬКО-ПОРТУГАЛЬСЬКЕ ТОВАРИСТВО «КАРАВЕЛА» та ТОВ «Галерея-Алекс» вимогам ТД. Відповідно до ч. 1 розділу 3 ТД Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) (окрім учасників-нерезидентів): - на пропозицію в цілому (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або - на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). або - на кожен документ тендерної пропозиції окремо. При перевірці ТОВ «УКРАЇНСЬКО-ПОРТУГАЛЬСЬКЕ ТОВАРИСТВО «КАРАВЕЛА» та Переможця на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify/ - було встановлено, що КЕП не накладений на документи, натомість на пропозицію учасників накладено УЕП. Враховуючи зазначене, ТОВ «УКРАЇНСЬКО-ПОРТУГАЛЬСЬКЕ ТОВАРИСТВО «КАРАВЕЛА» та Переможцем не виконано вимогу ч. 1 розділу 3 ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Крім того, встановлено, що відповідно до п. 2.2. ч. 2 Додатку 2 до ТД в підтвердження наявності складського (-их) приміщення (-ь) необхідно надати документ (и), підтверджуючий (-і) право володіння або користування або таке подібне інше. На виконання вищезазначеної вимоги Переможцем надано договори від 10.01.2021 № 01/2021-1 та від 10.01.2021 № 01/2021 суборенди нерухомого майна (нежитлового приміщення). Згідно з п. 1.4. зазначених договорів приміщення належить ПП «БЕСТ» (07400, Київська обл., місто Бровари, вул. Підприємницька, 7) на праві власності на нерухоме майно та зареєстровано в Комунальному підприємстві Броварської міської ради «Броварьке бюро технічної інвентеризації 23 червня 2009 року» за реєстраційним номером 25405894, номер запису 674, тип об’єкту – комплекс (Витяг з реєстру прав на нерухоме майно від 23.06.2009 року). Приміщення знаходиться у користуванні ТОВ «РІВЕРПЛЕЙС» на підставі Договору оренди нерухомого майна № 114/2018юр від 26 грудня 2018 року. Дозвіл на передачу в суборенду користування надано власником листом вих. № 70 від 28 грудня 2018 р., копія якого додається. Однак, в складі пропозиції Переможця відсутній дозвіл власника на передачу в суборенду користування від 28 грудня 2018. Таким чином, Переможцем не дотримано вимогу п. 2.2. ч. 2 Додатку 2 до ТД, зокрема не підтверджено право користування складським приміщенням. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII. Отже, на порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКО-ПОРТУГАЛЬСЬКЕ ТОВАРИСТВО «КАРАВЕЛА» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а допустив до аукціону. Крім цього, на порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір від 07.05.2021 № 35.1-14/8.3-013 на суму 135 000 000, 00 гривень. Вищевказане призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 30.09.2021 13:14 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2021 13:14

Оскарження висновку в суді

Опис: Направлено Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-30-004284-с від 13.10.2021 №35-28/7-118. (Номер накладної 0830105618576).
Дата публікації: 19.10.2021 16:21
Дата відкриття провадження: 26.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/13720/21

Запити/Пояснення