• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2): свинина охолоджена (лопаткова частина без кістки), (15113000-3), курятина охолоджена (філе куряче), (15112130-6).

Торги не відбулися

232 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 163.75 UAH
Номер: bda271c6251844f68a3963fd55beb897
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-02-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.02.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 02.02.2021 17:18 - 24.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.02.2021 № 20 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.02.2021 № 20 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-12-30-004302-a 30.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 715-93-42, vikaksvika@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «САВВА ГРУПП». За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 08.02.2021, Замовником прийнято рішення про відміну торгів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Навчально-виховного комплексу «Олександрійський колегіум-спеціалізована школа» (далі – Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 30.12.2020 № 82 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «САВВА ГРУПП» (далі – ТОВ «САВВА ГРУПП») та товариства з обмежено відповідальністю «ВКФ ОКСАМИТ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.01.2021 № 6, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2021 № 30, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2021 № 31, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 08.02.2021. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «САВВА ГРУПП», як таку що не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, відповідно до підпунктів 1.1.8, 1.1.9, 1.1.10, 1.1.14 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «САВВА ГРУПП» відсутні наступні документи: документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції; копія довідки про взяття на облік платника податку або витягу з реєстру платників податків, завірених учасником; копія свідоцтва про реєстрація платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку на додану вартість; лист-гарантія довільної форми про те, що предмет закупівлі не задаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Також, відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «САВВА ГРУПП» відсутня копія договору з акредитованою лабораторією, дійсного впродовж 2021 року. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 08.02.2021, Замовником прийнято рішення про відміну торгів.
Період усунення порушень: 24.02.2021 16:03 - 12.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.02.2021 16:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 15.04.2021 14:23

Запити/Пояснення