• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ

Завершена

439 214.00 UAH з ПДВ
Номер: 174706c08c6049ca8824d4ee760ba8c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-28-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.01.2021 13:54 - 19.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.01.2021 № 28 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.01.2021 № 28. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-12-30-001449-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі встановлено порушення вимог пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 3 розділу I Наказу № 708. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 5 частини 6 статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором від 18.01.2021 року №2-т відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання щодо: наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані відділу освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради (далі – Замовник), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, протоколи засідання тендерного комітету від 30.12.2020 року №98 та №99, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 30.12.2020 року, договір про закупівлю від 18.01.2021 року №2-т та пояснення Замовника від 02.02.2021 року. За результатами моніторингу питання визначення предмету закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі – Наказ № 708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно, зокрема, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовником в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю зазначена назва предмета закупівлі: «Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення» та обрано код предмета закупівлі за Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі - ДК 021:2015) 6511000-7 — «Розподіл води». При цьому, в межах даної закупівлі Замовником також фактично проводиться закупівля за предметом «Послуги з відведення стічних вод», за кодом ДК 021:2015 – 90430000-0, розділу «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля». Враховуючи викладене, Замовником в межах єдиної процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-12-30-001449-b проводиться закупівля двох предметів за ДК 021:2015: 65110000-7 – «Розподіл води» та 90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод», чим в свою чергу не дотримано вимоги пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 3 розділу I Наказу № 708. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 5 частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить інформацію про контактні номери телефонів учасника, з яким проведено переговори (КП «Водоканал» Ємільчинської селищної ради Житомирської області). Відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень: 05.02.2021 14:08 - 20.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2021 14:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо усунення порушень.
Дата публікації звіту: 08.02.2021 16:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 10.02.2021 11:23

Запити/Пояснення