-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ
Завершена
439 214.00
UAH з ПДВ
Номер:
174706c08c6049ca8824d4ee760ba8c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-28-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2021 00:00
Період моніторингу:
28.01.2021 13:54 - 19.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.01.2021
№ 28
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.01.2021 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-12-30-001449-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі встановлено порушення вимог пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 3 розділу I Наказу № 708.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 5 частини 6 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором від 18.01.2021 року №2-т відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання щодо: наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані відділу освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради (далі – Замовник), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, протоколи засідання тендерного комітету від 30.12.2020 року №98 та №99, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 30.12.2020 року, договір про закупівлю від 18.01.2021 року №2-т та пояснення Замовника від 02.02.2021 року.
За результатами моніторингу питання визначення предмету закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі – Наказ № 708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно, зокрема, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю зазначена назва предмета закупівлі: «Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення» та обрано код предмета закупівлі за Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі - ДК 021:2015) 6511000-7 — «Розподіл води».
При цьому, в межах даної закупівлі Замовником також фактично проводиться закупівля за предметом «Послуги з відведення стічних вод», за кодом ДК 021:2015 – 90430000-0, розділу «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля».
Враховуючи викладене, Замовником в межах єдиної процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-12-30-001449-b проводиться закупівля двох предметів за ДК 021:2015: 65110000-7 – «Розподіл води» та 90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод», чим в свою чергу не дотримано вимоги пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 3 розділу I Наказу № 708.
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 5 частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить інформацію про контактні номери телефонів учасника, з яким проведено переговори (КП «Водоканал» Ємільчинської селищної ради Житомирської області).
Відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень:
05.02.2021 14:08 - 20.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2021 14:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо усунення порушень.
Дата публікації звіту:
08.02.2021 16:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
10.02.2021 11:23
Запити/Пояснення
Номер:
0a6b55f30b1e4e3f99fdca6058cc1de8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.01.2021 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Пара, гаряча вода та пов'язана продукція» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-001449-b) відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Відповідно до пункту 22 чатини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
В повідомленні про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, зазначена назва предмета закупівлі – «Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення» та обрано код предмета закупівлі за ДК 021:2015: 6511000-7 — «Розподіл води».
Відповідно до пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі – Наказ № 708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року№1749, містить код 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод» розділу «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля».
Враховуючи викладене, прошу пояснити, чому проведено в межах єдиної процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-12-30-001449-b придбання послуг, які фактично відносяться до різних предметів закупівель (ДК 021:2015: 6511000-7 — «Розподіл води» та 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод»)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.