Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Вид тендерного забезпечення: електронна гарантія. Умови надання тендерного забезпечення: згідно пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Завершена
2 181 018.30UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Період моніторингу:23.07.2021 14:21 - 14.08.2021 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.07.2021 № 463
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.07.2021 № 463
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-12-30-001829-c 30.12.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в законодавства у сфері публічних закупівельелектронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2020-12-15-017052-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену заступником генерального директора з якості та управління – голова тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» В.П.Кравець 29.12.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВ «ДАНАЯ ХОЛДИНГ», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОФІЛАЙТ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОФІЛАЙТ»), ФОП «ХВИЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» та ТОВ «НВП «ВІАН», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, витяг із протоколу засідання тендерного комітету № 17 від 02.03.2021, договір поставки № 53-122-01-21-10485 від 17.03.2021 (далі - Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 28.07.2021.
За результатами розгляду тендерної пропозиції по предмету закупівлі «Лампи електричні, ДК 021:2015: 31510000-4: Електричні лампи розжарення, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ДАНАЯ ХОЛДИНГ».
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «ДАНАЯ ХОЛДИНГ» укладено договір поставки № 53-122-01-21-10485 від 17.03.2021.
За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерної пропозиції встановлено, що Замовником тендерні пропозиції учасників ФОП «ХВИЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» та ТОВ «НВП «ВІАН» відхилені правомірно з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:02.08.2021 14:30 - 06.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:02.08.2021 14:30
Запити/Пояснення
27028
Номер:09198eb521cc4f56b55c258ec82c081d
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:23.07.2021 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:29.07.2021 00:00
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.) +38 (0 67) 930-19-69 ilona_manchuk@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Лампи електричні», ДК 021:2015: 31510000-4: Електричні лампи розжарення, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-30-001829-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник 30.12.2020 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійської мови на закупівлю «Лампи електричні» очікуваною вартістю 2181018,30 гривень. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: по 30 квітня 2021.
По якій причині в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2021 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2020 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-P-2020-12-15-017052-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
27247
Номер:29214aa619874da9854623b5956d2971
Назва:Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ.
Дата опублікування:28.07.2021 16:53
Автор:відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
34400, Україна, Рівненська область, Вараш, Промзона
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:ДАСУ стверджує, що в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-30-001829-c) та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2021 рік.
Закупівля була запланована у 2020 році і оприлюднена відповідно до норм діючого законодавства, а саме:
- Відповідно до частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, відповідальним за складання та затвердження якого є тендерний комітет;
- Згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року, оскільки «Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України,затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі.»
- «Відповідно до частини другої статті 4 Закону в річному плані, крім інформації про замовника зокрема зазначається: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (далі – ЄЗС) (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); вид закупівлі та орієнтовний початок проведення», отже оскільки в плані закупівель була внесена закупівля UA-P-2020-12¬15-017052-c з орієнтовним терміном початку проведення закупівель «грудень 2020», то Замовник зобов’язаний був оприлюднити дану закупівлю в зазначений в плані період.
«При цьому внесення зазначеної інформації про кожну заплановану
закупівлю здійснюється замовником перед проведенням відповідної закупівлі,
та не потребує коригування за результатами здійснення такої закупівлі, у тому числі,
у разі якщо така закупівля була відмінена, або її визнано такою, що не відбулась
відповідно до вимог Закону та/або за результатами її проведення не було укладено
договір про закупівлю.», отже Замовник не зобов’язаний вносити інформацію про дану закупівлю до річного плану закупівель 2021 року.
- Крім того, у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», замовником кожної закупівлі, що здійснюється ВП РАЕС є юридична особа - ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі - Компанія). Щороку усі відокремлені підрозділи проводять діяльність щодо планування закупівель на наступний рік, під керівництвом юридичної особи, виконуючи організаційно-розпорядчу документацію, згідно з якою усі підрозділи зобов’язані внести свою планову потребу на наступний рік до узагальненого плану Компанії, з метою визначення виду закупівель для кожного з підрозділів, враховуючи пороги (ст. 1 Закону). Річний план юридичної особи складається з 15 – ти затверджених планів тендерними комітетами кожного підрозділу, які здійснюють свою діяльність за дорученням юридичної особи. Річний план ВП РАЕС на 2021 рік було затверджено 05.01.2021 року, на виконання наказу Компанії №936 від 20.11.2021 року. Замовник не міг оголосити закупівлю щодо якої буде здійснюватися поставка у 2021 році без затвердженого плану. На момент оголошення закупівлі на 2021 рік, діяв річний план 2020 року, що відобразив наявну потребу замовника. Замовник діяв у межах Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, даний Закон не містить норм, що забороняють проводити закупівлі на наступний рік.