-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
сметана, кефір
Завершена
1 385 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 930.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 930.00 UAH
Номер:
5bf8fca1b26d49c6b25a76ef937e90b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-05-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2021 00:00
Період моніторингу:
05.08.2021 10:54 - 31.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
04.08.2021 №398
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 04.08.2021 № 398
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
2. UA-2020-12-30-000648-c, ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні, яка проводиться Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ" Переяслав-Молпродукт" установлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам Закону виявлено порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України , та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «10» серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету, що оформлено протоколом від 08.01.2021; тендерну пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" (далі – ТОВ" Переяслав-Молпродукт"); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.01.2021 року; Договір від 02.02.2021 № 15.
Дослідженням тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ" Переяслав-Молпродукт") встановлено наступне.
Так, Додатком 4 тендерної документації Замовника наведено технічну специфікацію щодо товару, що закуповується, а саме:
-сметани: фасована, 20 % жирності.
Для підтвердження відповідності зазначеного товару необхідним технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, визначеного Замовником, тендерна пропозиція учасників процедури закупівлі, відповідно пунктам 1, 2 та 3 Додатку 4 тендерної документації Замовника, повинна містити:
- декларацію виробника або посвідчення про якість;
- протокол/ли випробувань щодо оцінки відповідності товару;
- фото зразків маркування товару, що пропонується.
Для підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, учасник ТОВ" Переяслав-Молпродукт" прикріпив до своєї тендерної пропозиції декларацію виробника/посвідчення про якість від 11.01.2021 №ДВ-11, протокол випробувань від 23.11.2020 №10005-10017/20-х та етикетку сметани виробництва ТОВ" Переяслав-Молпродукт".
Відповідно зазначених вище документів, тендерна пропозиція учасника ТОВ" Переяслав-Молпродукт" містить інформацію щодо сметани 21% жирності та 15% жирності.
Проте, тендерна пропозиція учасника ТОВ" Переяслав-Молпродукт" не містить жодного документа, що підтверджує наявність в асортименті, товару відповідного до технічної специфікації (Додаток 4) тендерної документації Замовника, а саме сметани 20% жирності.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ" Переяслав-Молпродукт" підлягала відхиленню згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
Крім того, на веб-порталі Уповноваженого органу у проекті договору та укладеному договорі про закупівлю не визначено обов’язкове зазначення порядку змін його умов, що не відповідає пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Разом з тим, пункт 3.3 Договору від 02.02.2021 № 15 складений з порушенням вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
10.08.2021 15:15 - 27.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2021 15:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти і науки БМР на виконання висновку про моніторинг закупівлі було направлено постачальнику ТОВ "Переяслав-Молкродукт" лист про розірвання договору, чим виконано вимоги висновку.
Дата публікації звіту:
16.08.2021 17:22
Запити/Пояснення
Номер:
7e6b47f0f8a74b8b9c6861e0fdd97d7d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.08.2021 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2021 00:00
Опис:
Дата: 2021-08-05
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-000648-c) УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.п.3.3 проекту Договору ціна за одиницю товару може бути змінена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - частіше ніж один раз на 90 днів.
В той час, як пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону встановлено, що збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Таким чином, п.3.3 проекту договору в тендерній документації та укладений договір від 02.02.2021 №15 не відповідає вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Крім того, на веб-порталі Уповноваженого органу у проекті договору та укладеному договорі про закупівлю не визначено обов’язкове зазначення порядку змін його умов, що не відповідає пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Провідний державний аудитор Іван НАУАШВІЛІ
Номер:
de043fb633e244939fc41faa446784a3
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
09.08.2021 15:23
Опис:
Пояснення на запит
(ID моніторингу: UA-M-2021-08-05-000003)
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради в реагування на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015— 15550000-8 Молочні продукти різні (сметана, кефір), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-30-000648-c повідомляє наступне:
Відповідно до п.8 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов має міститися у тендерній документації. Так відповідно до п. 4 Розділу 4 тендерної документації зазначені істотні умови до договору про закупівлю.
Відповідно до п. 3.3. Договору про закупівлю «Ціна за одиницю товару може бути змінена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - частіше ніж один раз на 90 днів.», Замовником було допущено формальну помилку пропущена приставка «не». Щодо правильності формування даного пункту, зобов’язуємося внести зміни до договору, а також доповнити договір пунктом «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» та більше не допускати даної помилки.