-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09123000-7 - Природний газ
Торги не відбулися
3 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 750.00 UAH
Номер:
4c84b365d0e34f6cb17a715a67f590a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-17-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2022 00:00
Період моніторингу:
17.02.2022 16:09 - 15.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2022 № 62
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 17.02.2022 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-12-29-010681-a 29.12.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності виконання рішення постійно діючої адміністративної Колегії; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену заступником голови тендерного комітету замовника від 24.12.2020 № 215; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2021 №2388-р/пк-пз; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю.
В електронному кабінеті щодо процедури закупівлі UA-2020-12-29-010681-a спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-13 «Невиконання замовником рішення органу оскарження».
Моніторингом установлено, що рішенням Антимонопольного комітету України від 10.02.2021 № 2388-р/пк-пз, оприлюдненим в електронній системі закупівель 15.02.2021, зобов'язано замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «МЕГАГАЗ ПОСТАЧ» переможцем процедури закупівлі — «09123000-7- Природний газ», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-29-010681-а.
З метою підтвердження або спростування вказаного ризику Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області надано запит замовнику. У відповідь замовником 22.02.2022 було надано пояснення: «Протокол про скасування рішення щодо визначення ТОВ “МЕГАГАЗ ПОСТАЧ” переможцем процедури закупівлі від 16.02.2021р. №63, та Інформація від 12.02.2021р. за №5/295 про виконання рішення № 2388-р/пк-пз АМКУ та інші документи, були вчасно долучені та опубліковані на майданчику DZO, про що свідчать час та дата оприлюднення всіх вищезазначених документів, але не було відмічено у «Коментарі» про прийняття рішення, в результаті технічної помилки, тому система електронних заакупівель не змогла закрити процедуру вчасно.
Повідомлення у розділі « Коментар» було оприлюднено 21.02.2022 року на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2021 №2388-р/пк-пз з проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 -09120000-6 Газове паливо (09123000-7 - Природний газ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-29-010681-а. Система електронних закупівель змінила Статус процедури закупівлі на «Закупівля не відбулась». Порушення, що виникли у зв’язку з технічною помилкою, усунуті.».
Отже, ризик RISK-1-13 «Невиконання замовником рішення органу оскарження», що спрацював в електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі, не підтверджено.
В той же час, відомості веб-порталу Уповноваженого органу свідчать, що в ході моніторингу протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.02.2022 № 65 «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою на запит ID моніторингу UA-V-2022-02-17-000033» закупівлю відмінено, система електронних закупівель змінила статус процедури закупівлі на «Торги не відбулись».
Період усунення порушень:
04.03.2022 23:23 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 23:23
Запити/Пояснення
Номер:
284019238111404491e6615144c63fe8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2022 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3150000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-29-010681-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- з яких причин в електронній системі закупівель після виконання рішення АМКУ відсутні будь-які рішення замовника щодо подальшого проведення закупівлі «Газове паливо»?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0383b505091d4949955288616030d409
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.02.2022 11:07
Опис:
Протокол про скасування рішення щодо визначення ТОВ “МЕГАГАЗ ПОСТАЧ” переможцем процедури закупівлі від 16.02.2021р. №63, та Інформація від 12.02.2021р. за №5/295 про виконання рішення № 2388-р/пк-пз АМКУ та інші документи, були вчасно долучені та опубліковані на майданчику DZO, про що свідчать час та дата оприлюднення всіх вищезазначених документів, але не було відмічено у «Коментарі» про прийняття рішення, в результаті технічної помилки, тому система електронних заакупівель не змогла закрити процедуру вчасно.
Повідомлення у розділі « Коментар» було оприлюднено 21.02.2022 року на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2021 №2388-р/пк-пз з проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 -09120000-6 Газове паливо (09123000-7 - Природний газ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-12-29-010681-а. Система електронних закупівель змінила Статус процедури закупівлі на «Закупівля не відбулась». Порушення, що виникли у зв’язку з технічною помилкою, усунуті.
Номер:
b9f501bb9fa645d896280ccb57cc1a25
Назва:
НАКАЗ
Дата опублікування:
25.02.2022 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ВІД 24.02.2022 № 34 "ПРО ЗУПИНЕННЯ ЗАХОДІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ"
Номер:
b8381563aceb41a29de2c92fe195dab4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.02.2022 12:27
Опис:
Наказ ДАСУ від 24.02.2022 р. №34 "Про зупинення заходів державного фінансового контрою" прийнято до відома. Також повідомляємо, що порушення, які виникли в зв'язку з технічною помилкою, усунуті та система змінила статус процедури на "Закупівля не відбулась".