• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09123000-7 - Природний газ

Торги не відбулися

3 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 750.00 UAH
Номер: 4c84b365d0e34f6cb17a715a67f590a8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-17-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.02.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.02.2022 16:09 - 15.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.02.2022 № 62 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.02.2022 № 62 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2020-12-29-010681-a 29.12.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності виконання рішення постійно діючої адміністративної Колегії; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену заступником голови тендерного комітету замовника від 24.12.2020 № 215; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2021 №2388-р/пк-пз; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю. В електронному кабінеті щодо процедури закупівлі UA-2020-12-29-010681-a спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-13 «Невиконання замовником рішення органу оскарження». Моніторингом установлено, що рішенням Антимонопольного комітету України від 10.02.2021 № 2388-р/пк-пз, оприлюдненим в електронній системі закупівель 15.02.2021, зобов'язано замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «МЕГАГАЗ ПОСТАЧ» переможцем процедури закупівлі — «09123000-7- Природний газ», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-29-010681-а. З метою підтвердження або спростування вказаного ризику Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області надано запит замовнику. У відповідь замовником 22.02.2022 було надано пояснення: «Протокол про скасування рішення щодо визначення ТОВ “МЕГАГАЗ ПОСТАЧ” переможцем процедури закупівлі від 16.02.2021р. №63, та Інформація від 12.02.2021р. за №5/295 про виконання рішення № 2388-р/пк-пз АМКУ та інші документи, були вчасно долучені та опубліковані на майданчику DZO, про що свідчать час та дата оприлюднення всіх вищезазначених документів, але не було відмічено у «Коментарі» про прийняття рішення, в результаті технічної помилки, тому система електронних заакупівель не змогла закрити процедуру вчасно. Повідомлення у розділі « Коментар» було оприлюднено 21.02.2022 року на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2021 №2388-р/пк-пз з проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 -09120000-6 Газове паливо (09123000-7 - Природний газ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-29-010681-а. Система електронних закупівель змінила Статус процедури закупівлі на «Закупівля не відбулась». Порушення, що виникли у зв’язку з технічною помилкою, усунуті.». Отже, ризик RISK-1-13 «Невиконання замовником рішення органу оскарження», що спрацював в електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі, не підтверджено. В той же час, відомості веб-порталу Уповноваженого органу свідчать, що в ході моніторингу протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.02.2022 № 65 «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою на запит ID моніторингу UA-V-2022-02-17-000033» закупівлю відмінено, система електронних закупівель змінила статус процедури закупівлі на «Торги не відбулись».
Період усунення порушень: 04.03.2022 23:23 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2022 23:23

Запити/Пояснення