-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Радиостанція
Мікрофони та гучномовці за кодом ДК 021:2015 32340000-8 (Радиостанція). Детально про закупівлю - згідно Тендерної документації за вказаним предметом закупівлі.
Завершена
1 586 383.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 931.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 931.92 UAH
Номер:
55707953372a4f89b037442f62bdf855
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-20-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.10.2021 00:00
Період моніторингу:
20.10.2021 15:22 - 10.11.2021 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.10.2021 № 651
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.10.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 20.10.2021 № 651
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2020-12-29-002431-b 29.12.2020
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОЛЯ І КО.ЛТД», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік філії «ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2020-09-21-001025-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 29.12.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЛЯ І КО.ЛТД» (далі – ТОВ «ДОЛЯ І КО.ЛТД»); повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.03.2021; протокол уповноваженої особи від 31.03.2021; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 20.04.2021 № 94-В-ФДЛ-211245.
Період усунення порушень:
28.10.2021 11:27 - 02.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
28.10.2021 11:27