• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція нежитлового приміщення ЛКП "Спортресурс" під клуб єдиноборств за адресою вул. Стрийській, 87” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Перебудовування))»

Завершена

16 647 302.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 83 236.51 UAH
Номер: 4573c709c1554c76979ab1943727c84d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-14-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 14.06.2021 18:39 - 08.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Дніпро 14.06.2021 №312 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК Додаток до наказу від 14.06.2021 № 312 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. Комунальне підприємство ЛКП "Спортресурс" UA-2020-12-29-004150-c 29.12.2020 п.4 ч.2 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, olga_monitoring@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, , внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства ЛКП «Спортресурс» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.12.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.01.2021, протокольні рішення уповноваженої особи від 19.01.2021 № 2, від 26.01.2021 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2021, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІМЕР «БУД-ДАХ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «БУДСПОРТ», договір від 25.02.2021 № 3 на суму 15 179 000,00 грн з ПДВ, додаткові договори від 30.03.2021 № 1, від 19.04.2021 № 2, від 14.05.2021 №3 до договору. Проведеним моніторингом встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, зокрема: опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Водночас відповідно до пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у виді безвідкличної та безумовної банківської гарантії у розмірі 5 (п’ять ) % від вартості договору. Крім того зазначив інші умови, які повинна містити банківська гарантія. Однак зазначені вимоги, викладені у пункті 6 розділу 6 до тендерної документації Замовника не містять умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 16 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 23.06.2021 10:04 - 09.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2021 10:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління Східного офісу Держаудитслужби на підставі наказу від 14.06.2021 № 312 здійснило моніторинг публічної закупівлі № UA-2020-12-29-004150-c від 29.12.2020р., за результатними якого складено висновок від 23 червня 2021 року (далі – Висновок). У відповідь на висновок Замовник повідомляє наступне: 1. Щодо забезпечення тендерної пропозиції Станом на дату оголошення закупівлі майданчиками не реалізовано рядки для заповнення інформації про вид та умови забезпечення, Замовником дана інформація передбачена у ч. 3.5, 3.6 розділу 3 Тендерної документації. Оскільки переможцем торгів було надано всі документи, які вимагалися для надання забезпечення тендерної пропозиції, відсутність інформації жодним чином не вплинуло на результати закупівлі. Зміни до функціоналу з рядками для заповлення інформації про тендерне забезпечення майданчиками внесено лише у квітні 2021 року. 2. Щодо відсутності умов повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року №3302-05/40086-08, та відповіді на запит №82/2017 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічну (механічну, формальну) помилку при заповненні документів у сфері публічних закупівель, після їх оприлюднення на веб - порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття тендерним комітетом (Уповноваженою особою) рішення про виправлення таких помилок, оформленого відповідним протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або уповноваженою особою. Сканована копія протоколу засідання тендерного комітету (уповноваженої особи) оприлюднюється на порталі. Інформуємо Вас, що Уповноваженою особою було складено протокол від 01.07.2021р №5 (додається), в якому внесено зміни до тендерної документації і виправлено помилки, та оприлюднено його на електронному майданчику e-tender.ua скориставшись формою «Зміни до договору». Тим самим Замовником усунено порушення. В подальшому, при формуванні тендерної документації, гарантуємо дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» та не допускати подібних помилок.
Дата публікації звіту: 01.07.2021 16:58