-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ШГВ20Т-261 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Манометр електроконтактний вибухозахищеного виконання в асортименті)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Завершена
2 805 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 45 000.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 45 000.00 UAH
Номер:
c8bf665126eb494eb2ad2ade3f2707df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-28-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.12.2021 00:00
Період моніторингу:
28.12.2021 19:44 - 21.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.12.2021 № 568
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.12.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 28.12.2021 № 568
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2020-12-29-004716-a 29.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Шебелинкагазвидобування» (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.01.2021 року №ШГВ20Т-261, тендерні пропозиції ТОВ «СП Укрпромпоставка», ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МЕХТРАНС» (далі – ПАТ «МЕХТРАНС», учасник, учасник-переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол визначення переможця від 09.03.2021 №ШГВ20Т-261, повідомлення про намір укласти договір від 09.03.2021, договір від 24.03.2021 №20-264 на загальну суму 1 944 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
31.12.2021 14:04 - 07.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.12.2021 14:04
Запити/Пояснення
Номер:
fdcc7ddb62444d088e6f38289fe36942
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.12.2021 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ШГВ20Т-261 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Манометр електроконтактний вибухозахищеного виконання в асортименті) SHGV20Т-261 38420000-5 Instruments for measuring flow, level and pressure of liquids and gases (The manometer electrocontact explosion-proof execution in assortment» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-12-29-004716-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.