• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Під час складання тендерної пропозиції документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до Пропозиції можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

256 290.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 307.08 UAH
Номер: a94fb16f1a3c43d5a7fd33da0197d5a1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-20-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 20.01.2021 15:33 - 11.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.01.2021 №20 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.01.2021 №20 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу UA-2020-12-29-001656-a, Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Мелітопольської міської ради Запорізької області, ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 98) 815-79-65, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених частиною 1 статті 31 Закону та частиною 11 статті 29 в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «28» січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (далі – Замовник) (протокол від 28 грудня 2020 року б/н), тендерна пропозиція переможця – ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО», повідомлення про намір укласти договір, протокол щодо прийняття рішення тендерного комітету від 15.01.2020 №5. Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно пункту 14 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, зокрема, електронна банківська гарантія повинна бути надана із копією договору з додатками про надання банківської гарантії. У разі, якщо окремий договір про надання гарантії не укладається, учасник надає від банку-гаранта лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави не укладання вище вказаного договору. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Разом з цим, учасником ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО» у складі пропозиції надано договір про надання банківської гарантії від 11.01.2021 №322/21-ТГ, укладений з АТ «Банк інвестицій та заощаджень» у форматі, що не дає можливість перевірити електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією. Отже, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО» не відповідає вимогам, які були зазначені у ТД Замовника. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, якою передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
Період усунення порушень: 29.01.2021 11:14 - 13.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2021 11:14

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі оскаржено до суду. Подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупіві. Позов подано до Запорізького окружного адміністративного суду, справа № 280/1201/21 від 11.02.2021р.
Дата публікації: 12.02.2021 11:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до Висновку
Дата публікації звіту: 04.02.2021 17:18