• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

засоби для прання та миття

Завершена

252 028.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 520.28 UAH
Номер: 5134156038224d0e82a739e86454da7f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-19-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 19.03.2021 11:36 - 10.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2021 № 165 Одеса Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.03.2021. Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 19.03.2021 № 165 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 11 UA-2020-12-29-001539-a 29.12.2020 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішення колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання Договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Баратівським психоневрологічним інтернатом рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Баратівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 28.12.2020 № 405) (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасників товариства з обмеженою відповідальністю «БЛЕЙД» та фізичної особи – підприємця Бабій Сергія Петровича (далі – ФОП Бабій С. П.); рішення колегії АМКУ від 03.02.2021 № 1924-р/пк-пз; протоколи засідання тендерного комітету від 20.01.2021 № 7, від 10.02.2021 № 15 та № 16; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; договір від 22.02.2021 № 71 (далі – Договір про закупівлю). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в Додатку 3 до ТД строк надання переможцем інформації щодо підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, не відповідає пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Крім того, зміст підстав, визначених в пунктах 4 та 5 таблиці в Додатку 3 до ТД не узгоджується з підставами, встановленими пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 03.11.2020 № 954-IX, а саме: замість словосполучення «кримінальне правопорушення», Замовник в ТД застосував термін «злочин». Моніторингом також встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Бабій С. П. не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, відповідно до вимог підпункту 6.5 пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовник зобов’язав учасників надати у складі тендерної пропозиції «лист щодо ознайомлення з даними вимогами документації та зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, а так само проект документу договірного характеру, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України». ФОП Бабій С.П. у складі тендерної пропозиції не розмістив документи, передбачені вимогами підпункту 6.5 пункту 6 розділу VI ТД щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю, чим порушив вимоги ТД та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП Бабій С. П. підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Натомість Замовник на порушення вимог абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив учасника ФОП Бабій С. П., визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 31.03.2021 14:48 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2021 14:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунуті договір розірвано 02,04,2021р
Дата публікації звіту: 02.04.2021 14:39