• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Молоко ультрапастерізоване питне коров’яче та згущене молоко (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки)

Завершена

1 310 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 927.50 UAH
Номер: ff25ed5172404880bc1d522dab137d58
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-05-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 06.08.2021 09:49 - 01.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.08.2021 №451 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 05.08.2021 №451 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2020-12-28-005763-a 28.12.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі". законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінницька, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.), +38 (0 97) 333-04-21, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28 грудня 2021 року №143, тендерну пропозицію Фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, вимогу про усунення невідповідностей до 11:51 год. 15 січня 2021 року, протокол засідання тендерного комітету від 15 січня 2021 року №33, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 01 лютого 2021 року №39, звіти про результати проведення процедури закупівлі від 13 січня 2021 року, від 01 лютого 2021 року та пояснення від 11 серпня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації замовник встановив вимогу про подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання довідки про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) складеної учасником за встановленою формою, яка містить наступну інформацію про: предмет договору, суму договору, найменування замовника, з яким укладено аналогічний договір, адресу, контактні телефони, прізвище, ім’я, по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від замовника, з яким укладено аналогічний договір. При цьому, учасником Фірмою «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю у складі тендерної пропозиції завантажено довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, в якій відсутня інформація про прізвище, ім’я та по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від замовника, з яким укладено аналогічний договір, чим не дотримано вимог підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію Фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір про закупівлю товару від 01 лютого 2021 року №39.
Період усунення порушень: 20.08.2021 15:47 - 08.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.08.2021 15:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір не може бути розірваний тому що, непоставка продуктів харчування у заклади призведе до неможливості їх роботи та на проведення нової процедури закупівлі потрібен значний час.
Дата публікації звіту: 28.08.2021 12:29

Запити/Пояснення