-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Розподіл газу
Торги відмінено
178 785.00
UAH з ПДВ
Номер:
f2bc9fefec474b6f95b03ef1be9d0989
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 14:37 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.04.2021 № 269
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.04.2021 №269
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-12-28-014503-c від 28.12.2020 - дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підгороднянська сільська рада (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 29.12.2020, пояснення Замовника від 23.04.2021 отримане через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо - та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування).
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднено Замовником 29.12.2020 року, при цьому, інформація про укладений договір в електронній системі закупівлі станом 26.04.2021 відсутня.
Отже, на порушення пункту 5 частини 8 статті 40 Закону замовником не відмінена переговорна процедура закупівлі, у зв’язку з не підписанням договору.
Період усунення порушень:
26.04.2021 11:58 - 14.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2021 11:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
12.05.2021 14:05
Запити/Пояснення
Номер:
f463a800138f49bfa22e23bf855c22ba
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.04.2021 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.04.2021 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «Розподіл газу» ДК 021:2015: 65210000-8 — Розподіл газу, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-28-014503-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо - та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування).
Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2020-12-28-014503-c оприлюднено Замовником 29.12.2020 року, при цьому, інформація про укладений договір в електронній системі закупівлі відсутня.
Враховуючи викладене, просимо надати відповідь на наступні питання:
- чи укладався замовником договір по даній процедурі закупівлі? (якщо укладався то просимо завантажити його скан - копію до відповіді);
- якщо договір не укладений (станом на 20.04.2021 року), то чому замовником не відмінено процедуру закупівлі у відповідності до вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, у зв’язку з не підписанням договору про закупівлю в строк 20 днів, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a793a782faba4c6889ccc2c00e4e5db7
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
23.04.2021 09:18
Опис:
На Ваш запит опублікований в електронній системі закупівель від 22.04.2021 р. стосовно закупівлі за номером ID: UA-2020-12-28-014503-c повідомляємо:
1. Нами не укладено жодного договору стосовно даної закупівлі.
2.Питання щодо відміни процедури закупівлі у відповідності до вимог пункту 5 частини 8 статті 40 Закону на засідання уповноваженої особи не виносилося.